Gå till innehåll

Rio Nanoskimmer


Drullputt

Rekommenderade inlägg

Såg bra ut tycker jag och uppsamlingskoppen ser ut att ha skaplig kapacitet. Tyvärr gick det inte att avgöra ljudnivån då det är lite bullrigt på Triton. Funderar du på denna till ditt Chromis?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg bra ut tycker jag och uppsamlingskoppen ser ut att ha skaplig kapacitet. Tyvärr gick det inte att avgöra ljudnivån då det är lite bullrigt på Triton. Funderar du på denna till ditt Chromis?

Nä för tusan, bioflotorn funkar så bra så den byter jag inte ut.

Hade kanske tänkt dra igång ett 30 liters Coocon nano att odla lite knappar å skivisar i.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick låna en Rio av Triton medan jag väntar på en Tunze nanoskummare. Den passar inte riktigt på AN1 (hade hoppats att kunna knö ned det i filterfacket) utan den hänger på sidan. Inte snyggt, som sagt men den nog skummar den och plockar bort segt skum. Dessutom är den rätt tyst

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan köpa man beställa wave cube i sverige?

Hittade den inte i Sverige, letade en hel del utan resultat. Letade även efter Solaris 18w nano-belysning utan resultat. Blev till att beställa från vårt kära grannland Danmark för 875:- (ink frakt).

Helt klart värt pengarna så länge våran kära vän posten inte känner för rugby dagen mitt paket kommer, hoppas inte, hoppas inte, hoppas inte.......... ... . .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...