Sherwan Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 That's the spirit DanielPatrik du får fixa fram en linjebuss så kommer många fler att va med på dina planer.Glöm inte väktarna att ha koll på passagerarna i bussen... Hört att saltis folk blir vildare än huliganerna på fotbollsarenan efter några droppar som är starkare än osmos vatten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Vill se till att så många som möjligt kommer, passa på, försök.Både de som va där tidigare o även de som inte var med sist, fly bort lite från julskinkan o all ledigt man har att fylla med något roligt som man själv vill göra förutom att sitta o sega framför tvn, bra med en paus från all jul stök Vet att grabbarna inte hinner med, men vi har pratat länge om en ny träff utan att det har blivit av...Jag kommer att försöka få med lite tröjor som vi kan dela ut kanske som vinster, någon skoj tävling mm Det kommer tyvärr bara att vara tröjor med Rock band men tror att många blir nöjda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 i en butik full med koraller så blir det tröjor som vinster? aja jag kommer ändå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Det är något jag personligen och företaget står för vid sidan om, som tack till grabbarna för all hjälp och för att de ställer upp för oss alla, tänk dig själv att höra alla våra problem dag in o dag ut, sen ska de även umgås med oss efter jobbet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 jag skämtar lite, det blir nog kanontrevligt som alltid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tiaozqa Postat 8 december 2013 Dela Postat 8 december 2013 Spännande att se vilken dag det blir av!vore kul att haka på! Nytt face iaf, dock rejält ny i hobbyn så ha överseende Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 19 december 2013 Dela Postat 19 december 2013 Ja! Fan vad kul. Taggad! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tiaozqa Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 Blir det ngn träff? datum/tid isf? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 Blir det ngn träff? datum/tid isf?Tror bull mannen Sherwan som håller i spakarna så det kommer nog ett datum snart.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 det blir nästa helg, 28-29, återkommer om exakt datum och tid.Tänkte prata mer om det imorgon.Kom förbi Triton imorrn Patrik så kan vi diskutera lite om du hinner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 Får se om jag orkar i morgon då jag lekte med Fredrik i butiken i kväll.Det kom lite lådor som skulle packas upp.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 Träffen är tyvärr uppskjuten, återkommer med ny datum och tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 När blir det ny tid? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 När blir det ny tid? Måste dra igång en ny diskussion med Täby maffian De har haft mycket på siståndet men nu när det finns en ny "made man" där kanske det blir av snart Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 27 maj 2014 Dela Postat 27 maj 2014 Ingen träff på gång? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.