Trilobite Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Givetvis OT, men mina hankatt Urban och hans lille son gav en charmant uppvisning i sömnigt förakt när jag ignorerade dem till förmån för Saltvattensguiden. Varför valde vi nakna katter... Citera
Illustratören Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Ha ha ha kolla kulorna på Urban, jädra roliga katter du har. Citera
petrol Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Får en katt se ut hur som helst nu för tiden.. Citera
Illustratören Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 Håriga män rakar kroppen och pungen, varför skulle inte katter få göra det samma?Vad tycker katterna om akvariumet då Mattias, ingen som plumpsat i ännu? Citera
Trilobite Postat 12 september 2007 Författare Postat 12 september 2007 De hatar akvariet - mitt gamla akvarium hade en ramp de gärna låg och värmde sig på! Citera
petrol Postat 12 september 2007 Postat 12 september 2007 De hatar akvariet - mitt gamla akvarium hade en ramp de gärna låg och värmde sig på!Amen! Mina blev tvärsura när jag bytte från ramp till MH.När jag hade sött så åt de flingorna som flöt på ytan.Såg kul ut när katterna lapade från ovan och firrarna snappade under ytan. Citera
Clownen Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Ha ha ha! Det skulle vara en bra reklambild för SVG, typ. Du är säker på att det inte är jätteråttor från Amazonas någon lurat på dig ? Nej skojar bara de ser riktigt charmiga ut. Framifrån... Citera
petrol Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Ha ha ha! Det skulle vara en bra reklambild för SVG, typ. We got balls?:ler: Citera
aerie Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Påminner lite om en bulldog framifrån Ännu mer OT, men du åkte inte X2000 från typ Stockholm nedåt Linköping typ den 13 maj med de katterna? Mötte nämligen ett par varav jag vill minnas att killen skulle kunna påminna ganska mkt om dig som hade just då 2 såna här katter som var släkt. Blev lite kattutställningskänsla med de två katterna och min nyhämtade bengal i den lilla kupen Citera
Trilobite Postat 13 september 2007 Författare Postat 13 september 2007 Nope - jag har bara ställt ut hemma i Uppsala.Edit:Kattungar om en tio dar ifall någon är intresserad. *hint hint* Citera
Draedon Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Nämen... Katter ska ju ha päls. Jag har en norrman hemma:http://ilez.djz.net/fjakelmyrans/kattkullar/A/axiom.html Citera
Trilobite Postat 14 september 2007 Författare Postat 14 september 2007 Nämen... Katter ska ju ha päls. Jag har en norrman hemma:http://ilez.djz.net/fjakelmyrans/kattkullar/A/axiom.html Det är ju mycket roligare när man är naken än påklädd- det vet ju alla! Dessutom slipper man hår över hela huset. Och hårbollar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.