Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag och Jörgen kommer att vara där, men vi kommer svänga runt lite mer i Gbg innan kvällen är slut. Så vi vet inte vilka tider vi är där än. Kommer ju köra från Norrland så exakt tid när vi är där beror ju lite på hur ofta vi måste stanna :P

Postat

Kommer inte loss, tyvärr... Har i och för sig redan tittat på godsakerna men det vore trevligt att handla lite också... Men framför allt träffa alla andra akvarienördar....

Postat

jag var där! var där vid öppningen, om ni såg en ganska lång kille med ljust kort hår, som dessutom hade sin söta lilla flickvän med sig, då var det nog mig ni såg!

Postat

Kom tyvärr inte iväg till Ted, fastande på Ciklidhuset och den nya sändningen. Fick dock förmånen att träffa norrlänningarna! trevliga flick... killar : )

Dave

Postat

Crille och sickboy: Det var kul träffa er med! :)

Vi norrlänningar är vana att färdas långa avstånd så vi hann med många butiker! Bioted Marine, Marinakvariet, Paradise Diskus, Ciklidhuset m.m.. Nu hade vi iofs bytt ut vår Ockelbo 300 mot en Citroën C5 eftersom vi skulle söder om snögränsen ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...