Postat 9 januari 200817 år Jag är intresserad, måste bara kolla så att man kan, trist om man skulle missa igen!!
Postat 9 januari 200817 år Jag är intresserad, måste bara kolla så att man kan, trist om man skulle missa igen!!visst kan du.. du får börja med "jo, det är såhär att jag skulle vilja...""visst får du det gubben min" som svar..
Postat 9 januari 200817 år visst kan du.. du får börja med "jo, det är såhär att jag skulle vilja...""visst får du det gubben min" som svar..Nja, nu var det ju inte henne jag tänkte på, har lite annat att stå i också!!Men det kanske är så du gör!! Vad mutade du din andra hälft med ???
Postat 9 januari 200817 år Nja, nu var det ju inte henne jag tänkte på, har lite annat att stå i också!!Men det kanske är så du gör!! Vad mutade du din andra hälft med ???här mutas inget.. hon ska med på träffen.. mot en viss kompensation så kan väl du åka med oss.. ifall din tant vill ha bilen eller något..
Postat 9 januari 200817 år bättre att inte säga att man ska köpa massa dyra fiskar o akvarium. så får dom en överaskning när dom kommer hem..
Postat 10 januari 200817 år kom om ni kan. har kaffe o kaka till er med..=)Tack men vi är gluten alergiker så kakan kan vi själva stå för isåfall.
Postat 10 januari 200817 år Ta chansen att visa upp era akvarium i MAFs hempristävling:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=20676
Postat 10 januari 200817 år Sugen på att köra ner och delta i min första träff. Vi kanske kan samåka från norra skåneom det är några fler som är sugna./Johan(Hoppas man får komma fast man inte har något salt ännu)
Postat 10 januari 200817 år Johan, jag är helt övertygad om att ingen har något emot att det kommer folk som inte har något eget akvarium ännu. Jag är med Anders, ifall inget oväntat skulle inträffa.
Postat 10 januari 200817 år Jag kommer nog också ska kolla upp det först om det inte händer nåt annat.
Postat 10 januari 200817 år japp. skulle uppskatta om ni skickar ett pm om hur många ni är som kommer.
Postat 10 januari 200817 år Jag ska försöka komma loss den 2/2. Är inte helt lätt då jag som styrelsemedlem i Malmö Akvarieförening är uppbokad på akvarierelaterade möten och utflykter nära på varje vecka. Just den 2 februari är jag ledig men det finns en gräns för hur många akvarieaktiviteter jag har samvete att prioritera framför familjen.Passar också på att påminna om följande arrangemang:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=20676
Postat 11 januari 200817 år Jag kommer den 2 Feb ska bli riktigt roligt.Är det nån som ska dit ifrån Höör och Hörby så hör av er på tråden så åker vi dit gemensamt kanske.
Postat 13 januari 200817 år Kan inte komma den 2 feb tantan ska till sin syster i Stockholm och jag ska passa alla ungarna här hemma.
Postat 14 januari 200817 år bara kollar nu så att jag inte missat någon. säg till om nån saknas.anmälda just nu:Manne + SanneLaggemanSpookytobbsFreddi
Postat 14 januari 200817 år jag har några stenar med stjärnpolyper om du är intresserad.har inte anmält mig på träffen ännu då jag inte vet med säkerhet på om jag kan komma eller ej.~Henriknågon som har stjärnpolyper som dom vill byta med nåt?
Postat 14 januari 200817 år klart jag är intresserad. om du kommer på träffen så kan du ju ta med dig nån sten med stjärnpolyper.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.