Jens Netteberg Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Du är varmt välkommen att hänga med på träffarna. Det är trevligt med nya människor. Det blir mycket snack om saltvatten och annat på träffarna. Nästa träff kommer att vara i Hässleholm, men något datum är ännu inte satt. Man bugar och bockar ! Då hoppas jag att man är ledig när det blir nästa gång.Ser verkligen fram emot det! Citera
Freddi Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Hur har det gått Manne ??Funderat på något datum än??? Citera
_Manne_ Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 :W::W::W::W:Två datum kommer här nu.! Så får vi se vad som kan funka bäst17/8 samt 24/8 ..Dom som nu är sugna på att komma så PM'a mig vilka/vilket datum som går.blir det så att datumen inte alls funkar så får vi se om vi kan ordna nya. Mötet blir här i Hässleholm dvs at Casa El Manne. någon typ av foder kommerdet säkert att bjudas på.. Tiden är inte fast men runt lunchtid blir nog bra.mvh Manne Citera
Laggeman Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Vilket som passar mig så här preliminärt, om det blir förhinder så meddelar jag senare. Citera
Mattias Malmö Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Om någon kör från Malmö så passar vilken dag som för mig. Och jag kan åka med alltså. Citera
Jens Netteberg Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Jag följer gärna med på detta mötet om det går bra. Vore kul att få träffa er alla.Som det ser ut idag så inga problem med datumen.Har också bil så jag kan också köra men vi kan kanske åka tillsammans i en bil från Malmö/Vellinge? Citera
Laggeman Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Jens, visst samåker vi, blir ju billigast på det viset!Jag kan köra, vet ju vägen i sömnen i princip vid detta laget. Har varit hos Manne ett antal gånger nu. Kul att fler nya hänger på! Citera
Jens Netteberg Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Tack för det Laggeman!Vi hörs när det närmar sig. Citera
_Manne_ Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 ser ut som en bra reaktion på kommande meeting.. kul om lite nya vågar visa sin 'nuna' på mötena.. mvh Manne Citera
Micke_Tj Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Möjligt jag också har tid då om det är ok Manne? Citera
Mattias Malmö Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Om nån är sugen så kan jag ta med lite röda makro-alger. De växer bra som fasen nu. Tänker inte direkt skörda loss rejält ännu utan låta det växa på lite till. Men det växer tillräckligt bra för att jag ska kunna nypa ett par stjälkar på 2-3 cm om nån gärna vill ha och prova. En fin bubblig, och en buskig. Se bilden i min tråd i medlemmarnas akvarium-delen. Citera
Laggeman Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Mattias, jag tar gärna av dem båda om det finns möjlighet.Kommer ha möjlighet att köra med ett litet refugium i mitt nya kar. Citera
amatören Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 kan tyvär inte komma...är i norge!! hade gärna träffat er alla.. Citera
a.nilson Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 24/8 passar mig. annars så kan jag inte..mattias jag tar gärna lite av den buskiga om det är ok. Citera
_Manne_ Postat 30 juli 2008 Postat 30 juli 2008 Möjligt jag också har tid då om det är ok Manne?du är välkommen om det hinns med för dig.. mvh manne Citera
Tenkare Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Hade gärna hakat på, men det är inga bra datum för mig.Fast det går väl fler skepp. Citera
_Manne_ Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Senaste:Till kommande träff är det nu åtta saltisar som anmält sig.. Är det fler som är sugna så tveka inte.. Alltid kul o träffas o snacka salt .! mvh Manne Citera
Jens Netteberg Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Ser verkligen fram emot att få träffa er och förhoppningsvis fylla mina öron med en massa nyttig kunskap. Undrar bara precis som Anders vilket datum det blev?Almanackan har en viss tendens till att vilja bli full alldeles för fort. Citera
Freddi Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Håller med, undrar också vilket datum det blir och gärna någån ungefärlig tid ?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.