Postat 19 augusti 200817 år Jag har nån fragg av grön styliphora tror jag den heter om nån är intresserad??, har haft med sådan till andra träffar.
Postat 22 augusti 200817 år Ähh, vad trött jag blir. Får kasta in handuken, trodde i min enfald att jag skulle hinna komma på träffen.Vi syns på nästa träff.
Postat 23 augusti 200817 år Det ska bli riktigt kul att träffa alla imorgon och snacka salt. Nu är det nära....
Postat 23 augusti 200817 år Det ska bli riktigt kul att träffa alla imorgon och snacka salt. Nu är det nära....Håller helt med Bengan.! ska bli kul o träffa både "gamla" o nya.. mvh manne
Postat 23 augusti 200817 år vill bara kolla så att allt kommer med. manne- en spsfreddi- en spsinka- knapparnån som är glömd?
Postat 23 augusti 200817 år Då ses vi på mötet hemma hos mig imorgon.! min mob 070 606 88 53.. om det är något.!Fraggar o ev prylar till försäljning medtages, Länk till min postlåda , http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=sk%f6rdev%e4gen+8+%2c+h%e4ssleholmmvh manne
Postat 23 augusti 200817 år vill bara kolla så att allt kommer med. manne- en spsfreddi- en spsinka- knapparnån som är glömd?manne - en stor mussla
Postat 23 augusti 200817 år manne - en stor mussla mina musslor är MYCKET dyra... iallafall dyrbara..
Postat 23 augusti 200817 år mina musslor är MYCKET dyra... iallafall dyrbara..du kan få en Hydnophora fragg som jag har ? < blir väl nästan jämnt då. -ger uppmvh manne
Postat 23 augusti 200817 år dom gör jag mig inte av med i första taget. men jag har med en hyfsat stor korall till dig o en till freddi. har du grenväxade montipora över??
Postat 23 augusti 200817 år dom gör jag mig inte av med i första taget. men jag har med en hyfsat stor korall till dig o en till freddi. har du grenväxade montipora över??grenväxande eller rörväxande ? min grenväxande som jag har i pelaren eller den mer rörliknade ?
Postat 23 augusti 200817 år en man mindre.. snart är vi nog nere på typ tio bara.. dock verkar det som att en landskrona bo ska hit, en upp en ner.. vi får se hur det går imorgon.!mvh manne
Postat 23 augusti 200817 år det blir det säkert.. blir många nya i vilket som.. bara kul o träffas o snacka salt..
Postat 23 augusti 200817 år om det är mig du menar så ja , givetvis har jag det.. , en bit till åtminstone..
Postat 23 augusti 200817 år Då ses vi imorgon,, skulle tippa på att 5-6 bilar kan få plats på uppfarten o gatan... så ni får slåss lite.!! ses mvh manne
Postat 24 augusti 200817 år Tack för ett trevligt möte, riktigt roligt att träffa alla även om det var svårt som nykomling att hinna prata med alla! Skoj att få lite nytt att plantera när man kom hem också, det uppskattas verkligen!Speciellt tack till värdparet som fick huset fullt!
Postat 24 augusti 200817 år Det var kul o träffas , och jag håller med lite om att man inte hann med o snacka med alla.. som värd så gjorde man så gott man kunne.. mvh manne
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.