Postat 13 juni 200916 år Har en snygg rhodactis att byta bort på träffen. Det är inte den på bilden, men en likadan. Grön i botten med lila "tentakler".
Postat 15 juni 200916 år Har också av denna sort, som jag skrivit förut, ifall fler är intresserad utav denna.
Postat 15 juni 200916 år Har också av denna sort, som jag skrivit förut, ifall fler är intresserad utav denna. Jag är sugen på sån. Fina och lila.
Postat 18 juni 200916 år Hemkommen från turkiet nu. Vill någon bara upprepa datumet? Jag fixar inte att läsa riktigt än. Ganska trötta ögon. Gärna i ett pm eller mail också.Tack
Postat 18 juni 200916 år 28/6, nästa söndag. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showpost.php?p=295715&postcount=1471
Postat 18 juni 200916 år Glad midsommar och låt fisken och vodkan stanna i akvariet ***Nooootttttttt***
Postat 21 juni 200916 år tjoen vecka till träffen, anmälda deltagare som det är nu.!AmatörenTenkareA.nilsonBenganLaggemanInkaMarieFreddiAndréHotridermattiasär fler sugna så bara hör av er.!klockslag runt 13:00mvh Manne
Postat 21 juni 200916 år har nog missat det, men tiden som passar??la till det i inlägget. tackar för påminnelsen
Postat 25 juni 200916 år Hej ManneJag får hoppa av träffen, tyvärr. Jobbet kallar och jag måste jobba hela helgen. Hoppas att vi kan ses någon annan gång i sommar när jag har vägarna förbi.
Postat 25 juni 200916 år Jag är som det är just nu störtförkyld och får se på lördag kväll hur jag känner mig, vill ju inte smitta någon. Jag återkommer via sms Manne.
Postat 26 juni 200916 år Hej ManneJag får hoppa av träffen, tyvärr. Jobbet kallar och jag måste jobba hela helgen. Hoppas att vi kan ses någon annan gång i sommar när jag har vägarna förbi.trist att du missar träffen , men bara hör av dig om du är i krokarna.Jag är som det är just nu störtförkyld och får se på lördag kväll hur jag känner mig, vill ju inte smitta någon. Jag återkommer via sms Manne.vi hörs på lördag kväll då lagge. har själv varit ganska sliten i veckan men är på G igen nu.Till alla som kommer.!Kakan är bakad idag ! , ska fixa lite frallor på söndag också , så det finns något att tugga på. mvh Manne
Postat 28 juni 200916 år då så,då ses vi senare idag, är det någon som inte hittar redan så är mitt nr 070 6068853skördevägen 828133 hässleholmmvh manne
Postat 28 juni 200916 år Tar med mig fraggar på grön acropora, blå acropora, vit/beige montipora, sacrophyton och gröna knappar. Ska se om jag hittar något mer att ta med mig.Ses snart!
Postat 28 juni 200916 år Här kommer några bilder från träffen idag.en del hoppade av i sista sekunden och ett par hörde inte ens av sig. men träffen blev kanon ändå, dagens hemliga deltagare var ingen mindre än stig i gemla, som var sugen på ett besök här och det var riktigt skoj att en sådan hängiven saltis orkade dyka upp här i sommarvärmen.jag tackar alla deltagare för dagens träff,och tyckte det var riktigt kul och träffas igen o snackalite om vår hobby.mvh manne
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.