Postat 9 september 201113 år Någon som skall med till Köpenhamn lördagen den 17/9?Pris brobizz + bensin / per åkande. Vi träffas på Ikeas parkering på Svågertorp i Malmö 09:30Tanken är att åka till KlownfiskenDansksaltvattencenterDecOceanOm där är tid så kan vi åka till fler ställen om ni har förslag så återkom.Jag har ett ställe som är intressant där man köper fryst mat jätte billigt, men där är inget salt.Fyll på listan så ser vi hur vi löser det med bilar osv.* Marcus - kan köra har brobizz* Andreas
Postat 9 september 201113 år Är med om tiden kan funka , får återkomma.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 12 september 201113 år PiggelinNågon uppdate ang ev resa ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 12 september 201113 år Dåligt med folk ingen mer än Manne + vi två jag redan skrev om som visat intresse.Om vi är 5 i en bil så kostar bro resan 55 kr per person.Sen lite bensin på det så kan tänka mig det landar på ca 100 kr / person om vi är 5. Men det är beroende på hur mycket vi kör.Vi kan ju stanna o köpa lite öl med på vägen hem om någon önskar det.Så kom igen nu......Någon som skall med till Köpenhamn lördagen den 17/9?Pris brobizz + bensin / per åkande. Vi träffas på Ikeas parkering på Svågertorp i Malmö 09:30Tanken är att åka till KlownfiskenDansksaltvattencenterDecOceanOm där är tid så kan vi åka till fler ställen om ni har förslag så återkom.Jag har ett ställe som är intressant där man köper fryst mat jätte billigt, men där är inget salt.Fyll på listan så ser vi hur vi löser det med bilar osv.* Marcus - kan köra har brobizz* Andreas
Postat 13 september 201113 år Fick mail nyss om att det bästa stället har stängt nu på lördag.Föreslår ny dag och då kanske fler kan.......Någon som skall med till Köpenhamn lördagen den 8/10Pris brobizz + bensin / per åkande. Vi träffas på Ikeas parkering på Svågertorp i Malmö 09:30Tanken är att åka till KlownfiskenDansksaltvattencenterDecOceanOm där är tid så kan vi åka till fler ställen om ni har förslag så återkom.Jag har ett ställe som är intressant där man köper fryst mat jätte billigt, men där är inget salt.Fyll på listan så ser vi hur vi löser det med bilar osv.* Marcus - kan köra har brobizz* Andreas
Postat 25 september 201113 år Den dagen jag fått färdigt i akvarierummet så blir det träff. Det ser ut att dröja ett tag till.
Postat 25 september 201113 år Ingen som är sugen på att vara värd för en träff igen ?? Är ju bara kul o träffas lite o snacka salt!Nu när hösten är på G kan väl en träff passa ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 26 september 201113 år Finns tiden så är jag på Cheva!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 26 september 201113 år Dra till med ett par datum.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 26 september 201113 år kan tänka mig att stå värd för en SVG-SYD träff i slutet av oktober eller november./ Chrille
Postat 27 september 201113 år Jag är gärna på om jag för en gångs skull inte skulle råka jobba behöver komma ut och få lite nytänk och ideer.
Postat 27 september 201113 år det är två dagar som passar best 2011 , 29.10 eller 30.10 kl 13.00 och framåt
Postat 28 september 201113 år Krockar det inte med något så är jag PÅ med. 29 är väl smidigast.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 17 oktober 201113 år Tjena!Har aldrig varit på någon av era träffar men skulle gärna vilja var med om det går att bjuda in sig själv? jag kan både 29 och 30!!
Postat 17 oktober 201113 år Det börjar närma sig så smått... är det fortfarande aktuellt med nåt av datumen Denny?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.