Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

Jag kommer gärna Manne! :smiley20:

Tänkte höra lite ang ny träff.. Sista träffen blev ju inte av pga sjukdom..

Så nu hoppar jag in o ställer upp som värd om några är sugna på en träff.

Tanken är något lätt tuggbart o en trevlig kväll med möet salt snack helt enkelt..

En lördag nu i mars hade funkat fint.. Så vad säger ni ? Finns det efterfrågan för en träff ??

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tänkte höra lite ang ny träff.. Sista träffen blev ju inte av pga sjukdom..

Så nu hoppar jag in o ställer upp som värd om några är sugna på en träff.

Tanken är något lätt tuggbart o en trevlig kväll med möet salt snack helt enkelt..

En lördag nu i mars hade funkat fint.. Så vad säger ni ? Finns det efterfrågan för en träff ??

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag kommer gärna Manne! :smiley20:
e sugen o hänga vart som
Hässleholm passar mig bra, om tid finnes den dagen.
Wow! Tre på rad som erbjuder sig! Måste ju vara rekord. :ler:
Jag e också på manne !

Låter ju faktiskt som vilja finns hos en del..

så lördagarna i mars 12 /19/ 26

någon som passar bättre än andra ?

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är gärna på utom den 26 då är jag borta.

Hej.

Vill ni så kan ni komma till Landskrona och ha träff, håller på att bygga upp systemen nu, så om ca:3 veckor om ni är intresserad att komma, mat o dricka fixas.

Anders

Låter kul att någon mer i stan startar upp

man får väl titta in om någon dag och se

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läges koll..

Om vi provar den 12 mars ! Dvs om 14 dagar ca..

Finns det intresse nog för en träff i hässleholm så anmäl er till mig..

Blir det ett gäng så kör vi på det..

Planen är enkel.. Något lätt tuggbart o saltsnack för hela slanten.. Kanske lite fraggar som byter ägare också..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läges koll..

Om vi provar den 12 mars ! Dvs om 14 dagar ca..

Finns det intresse nog för en träff i hässleholm så anmäl er till mig..

Blir det ett gäng så kör vi på det..

Planen är enkel.. Något lätt tuggbart o saltsnack för hela slanten.. Kanske lite fraggar som byter ägare också..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu är det fyra som visat intresse för träffen så träffen lär bli av , är ju gott om tid till anmälan så alla intresserade, kör träffen runt 13 tiden eller något åt det hållet..

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också ett intresse av att närvara, men kan inte ge besked än tyvärr. Håller på att renovera ett hus på fritiden, och om saker kör ihop sig så kommer jag att ha problem med tiden.

Har högt intresse av att höra andras snack och se andras saker. Har haft ett RSM igång i ett halvår nu och har tankarna att uppgradera till 3-400 liter till våren. Köpte mitt RSM som övnings/känna på det-kar.

Tänkte jag ska försöka se om jag kan få mig inbjuden till Andy88 en dag med, hans projekt är färskt och precis i storleken jag själv vill ha.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också ett intresse av att närvara, men kan inte ge besked än tyvärr. Håller på att renovera ett hus på fritiden, och om saker kör ihop sig så kommer jag att ha problem med tiden.

Har högt intresse av att höra andras snack och se andras saker. Har haft ett RSM igång i ett halvår nu och har tankarna att uppgradera till 3-400 liter till våren. Köpte mitt RSM som övnings/känna på det-kar.

Tänkte jag ska försöka se om jag kan få mig inbjuden till Andy88 en dag med, hans projekt är färskt och precis i storleken jag själv vill ha.

du är välkommen om du kan.. andré har anmält sig till träffen , så du kanske ska slå två flugor i en smäll o kolla in hos andré osso om det nu går, vi bor ju bara någon minut ifrån varandra..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också ett intresse av att närvara, men kan inte ge besked än tyvärr. Håller på att renovera ett hus på fritiden, och om saker kör ihop sig så kommer jag att ha problem med tiden.

Har högt intresse av att höra andras snack och se andras saker. Har haft ett RSM igång i ett halvår nu och har tankarna att uppgradera till 3-400 liter till våren. Köpte mitt RSM som övnings/känna på det-kar.

Tänkte jag ska försöka se om jag kan få mig inbjuden till Andy88 en dag med, hans projekt är färskt och precis i storleken jag själv vill ha.

Du är varmt välkommen för en titt och få lite nya inspirationer. Kul om du kommer på träffen så du kan ju ta de i samband med de.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Några som är sugna på att fylla en bil och åka till ett najs ställe i köpenhamn?

Räknade lite på det om vi är 5 i en bil så en hundralapp var så sticker vi till de två bästa ställena i köpenhamn.

http://decocean.dk/default.asp

http://dansksaltvandscenter.cloudaccess.net/

Återkom om intresse finns.

När är de tänkt? Eller de är vad som passar folket? Jag är utan problem med om jag har tid! Hade varit trevligt med en liten utflykt.

/André

Ändrat av Andy88
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När är de tänkt? Eller de är vad som passar folket? Jag är utan problem med om jag har tid! Hade varit trevligt med en liten utflykt.

/André

Har kollat på det

Träffas i Malmö för färd över till Danmark den 2:e april.

Pris 100 kr vid full bil (5-pers) blir vi fler bilar så löser vi det.

Tanken är två butiker och om någon har fler ställen som dom vet så hojta till.

Detta kan ändras men prelliminärt.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är välkomna.. Sprid gärna infon om träffen ..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag är med intresserad av träffen men kan tyvärr inte ge besked förrän till nästa vecka om jag kan eller ej..

MvH Robin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Några som är sugna på att fylla en bil och åka till ett najs ställe i köpenhamn?

Räknade lite på det om vi är 5 i en bil så en hundralapp var så sticker vi till de två bästa ställena i köpenhamn.

http://decocean.dk/default.asp

http://dansksaltvandscenter.cloudaccess.net/

Återkom om intresse finns.

Jag är helt klart sugen på att följa med till Danmark !

Har du brobiz ? annars har jag

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...