Heritage Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Jag är på, om det inte är ett krav att vara "saltis" utan bara har lite saltstänk/JohanJag kan hämta några på vägen uppåt från Rydebäck om det önskasDu är välkommen med saltstänk oxå. NP. Citera
MattiasN Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 kan jag bara så kommer jag gärna, jobbar varannan helg och har bebis hemma, men vill gärna hänga på! Citera
drakfisk Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 jag hänger gärna på fick ju jobba på laggemans träff så hoppas dag stämmer denna gång någon som vill köra i hop så fall mvh drakfisk (conny) Citera
Laggeman Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Funkar dag och tid så kan jag ev. köra från Malmö och hämta upp på vägen, så splittar vi soppan på någon vänster. Citera
_Manne_ Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 lagge: sen glider ni ju förbi vår stad.. så kankse vi blir fler.. om det nu går.. Citera
Heritage Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Då var det dags...........Ni är välkomna hem till mig för lite saltsnack och titt på mitt kar.Tid: Lördagen 2007-11-10, kl 13.00Plats: Forsythiagatan 10, Munka-Ljungby (4km öster om Ängelholm)Vi träffas hemma hos mig för fika, dricka och pratstund kl 13.00.Kl 15.00 åker vi till Exotic Zoo där vi efter stängning träffar ägaren Tony och tar en pratstund och titt med honom.Ni som är intresserade, skicka mig ett PM. Jag håller anmälningslistan uppdaterad i denna tråd.Ska bli kul att träffa er:) Citera
svedalaciklid Postat 3 november 2007 Författare Postat 3 november 2007 lägg gärna listan i tråden med vem som kommer då det är lätt att se att ens anmälning har kommit in Citera
Heritage Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Anmälan inkommit från:Svedalaciklid, (Dan) Citera
a.nilson Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 måste kolla upp om det finns möjlighet att komma iväg tidigare från jobbet. jobbar ju annars till 13. Citera
drakfisk Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 jag kommer gärna kan du laggeman annars kan jag köra inom manne o han kan mvh drakfisk Citera
Syd Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Hej var går gränsen för svg-syd.vi är några stycken i Ljungby som delar ert intresse. Citera
_Manne_ Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 känns just nu som att vi kommer att kunna vara med.. Manne + sambo. Citera
Heritage Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Conny, Bo och Magnus, ni är alla välkomna. Vi räknar Ljungby till Syd.Låt mig veta bara så jag kan fixa lite till fikat. Plats har jag. Inga problem. Citera
daniel_i_malmö Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Då var det dags...........Ni är välkomna hem till mig för lite saltsnack och titt på mitt kar.Tid: Lördagen 2007-11-10, kl 13.00Arrgh, det var ju ett himla dumt datum... Samma dag åker Malmö Akvarieförening på höstens Köpenhamnstur. Vi kommer att besöka flera intressanta affärer med saltvatten. Verkar som om jag missar också denna SVG-sydträff Se här tråden för lite mer info:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=15357&highlight=k%F6penhamn Citera
drakfisk Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 kanske dags för malmöakvarieförening att ha en öppen dag för salt tomtar kanske någon som kan hålla ett föredrag .ju fler vi är desto billigare resor o andra roliga saker kan kanske hända . bara ett förslag . mvh drakfisk Citera
daniel_i_malmö Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 kanske dags för malmöakvarieförening att ha en öppen dag för salt tomtar kanske någon som kan hålla ett föredrag .ju fler vi är desto billigare resor o andra roliga saker kan kanske hända . bara ett förslag . mvh drakfiskAlla våra aktiviteter är öppna även för saltnissar Lasse här på SG var nere hos oss och höll föredrag tidigare i år. Det bästa sättet att hålla sig uppdaterad om aktiviteterna är naturligtvis att bli medlem, då får man hem vårt medlemsblad 4-6 ggr per år. MAF sponsrar dessutom aktiviteter som den kommande Danmarksturen så att det blir billigare för medlemmarna. Vi är två saltnissar i MAFs styrelse, och jag vet att vår ordförande är på g att starta upp salt igen, men ju fler med saltintresse som blir medlemmar desto mer saltinriktade aktiviteter kan vi ordna.För övrigt är jag lite sugen på att vara värd för ett SVG-sydmöte, men det får bli efter årsskiftet när höstterminens tentaperiod är avklarad. Ta det som ett löfte men utan deadline... Citera
svedalaciklid Postat 3 november 2007 Författare Postat 3 november 2007 var på lasses föredrag var mycket intressant Citera
drakfisk Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 kannon då får jag anmäla mej var är plats o tider mvh conny Citera
Laggeman Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Detta blir ju knepigt. Åka över till Köpenhamn eller träffa på något nytt kar med nya erfarenheter... Hm, tål att övervägas... Lutar åt Köpenhamn för tillfället iaf. Citera
_Manne_ Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 lagge: ta du köpenhamn.. vi lär ju träffas fler ggr.. köp något fint till mig. Citera
Minerva Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 Jag+min dotter (som köpte Hertiages hörnakvarium )kommer supergärna på lördag! Citera
Heritage Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 Anmälan inkommit från:Svedalaciklid, (Dan)Minerva, (Olivia och Helené)_Manne_, (Magnus + sambo)a.nilsson (Anders) Kommer till 15.00 Citera
Heritage Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 är det någon mer som har anmält sig??Jag uppdaterar lista hela tiden. Det har inte kommit in fler än de jag listat ovan.Fram till fredag tycker jag det är ok att anmäla sig. Jag vill gärna ha en chans att få till lite fika till alla. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.