Jens Netteberg Postat 8 september 2008 Postat 8 september 2008 Det är Håkanstorps Zoo som har börjat med salt. De i uppstartsfasen, så det finns inte mycket för tilfället. Hoppas det blir bra iaf.Ska de stänga ner cikliddelen och byta till salt eller ska de ha både och? Citera
_Manne_ Postat 8 september 2008 Postat 8 september 2008 kul att det är fler butiker som vågar satsa på lite salt.. Citera
Bengan Postat 8 september 2008 Postat 8 september 2008 Ska de stänga ner cikliddelen och byta till salt eller ska de ha både och?De ska köra både och. Citera
Mattias Malmö Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Hmmm... är det dom som ligger inne i nån VVS-butik/köksinredningsbutik eller vad fasen det är? Citera
Jens Netteberg Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Hmmm... är det dom som ligger inne i nån VVS-butik/köksinredningsbutik eller vad fasen det är?Ligger i källaren till M&M design på Danskavägen i Malmö.Är ett "snickeri" som tillverkar bla kök.Kul med en saltvattensbutik till i stan Citera
Tenkare Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Då blir det till att göra ett besök där när det är uppstartat. Citera
Jens Netteberg Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Har ställt en fråga i min tråd innan men ställer den här i SVG-syd tråden också.Jag har för avsikt att åka över till Akvarieudstyr i Köpenhamn inom en 2 veckors period för att shoppa lite levandesten.Är det någon som är sugen på att följa med på en liten tripp så tycker jag det skulle vara jätte kul.Hör av er här i tråden eller via PM så kan vi bestämma en dag. Själv är jag rätt flexibel på vilken dag det blir. Citera
_Manne_ Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Någon Hårding som vågar ta tag i nästa SVG-SYD Träff ? Citera
a.nilson Postat 17 september 2008 Postat 17 september 2008 snart kanske det är tid för mig att visa upp mitt kan ännu en gång. det har ju hänt lite sen träffen var här sist ju. det är ju ingen mjukis balja längre nu. Citera
_Manne_ Postat 17 september 2008 Postat 17 september 2008 snart kanske det är tid för mig att visa upp mitt kan ännu en gång. det har ju hänt lite sen träffen var här sist ju. det är ju ingen mjukis balja längre nu.dyker gärna upp vid tillfälle så kör på anders.! för annars kommer vi nog ändå Citera
Freddi Postat 17 september 2008 Postat 17 september 2008 Det skulle väl kunna funka nån av de dagarna.Bara att se vilket datum som det kan komma flest på !! Citera
a.nilson Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 går även att flytta det längre fram oxå. Citera
Jens Netteberg Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 skulle den 5/10 eller ev 19/10?Jag hänger gärna på!Spelar ingen roll än så länge vilken av dagarna. Citera
Bengan Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Jag kommer definitivt. Just nu funkar båda dagarna. Citera
Mattias Malmö Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Har ställt en fråga i min tråd innan men ställer den här i SVG-syd tråden också.Jag har för avsikt att åka över till Akvarieudstyr i Köpenhamn inom en 2 veckors period för att shoppa lite levandesten.Är det någon som är sugen på att följa med på en liten tripp så tycker jag det skulle vara jätte kul.Hör av er här i tråden eller via PM så kan vi bestämma en dag. Själv är jag rätt flexibel på vilken dag det blir.Jag hänger gärna på om det blir efter löning. Har ju 2 dyra hobbies och har bestämt jäkligt hårt att jag aldrig får "låna" av mina sparpengar till nån av dom för då vet man hur det går. Plötsligt kraschar kylskåpet ihop och man har inga reserver att ta av. Nu har jag bränt hela budgeten denna månad och får leva på vatten&bröd tills nästa lön kommer. Som tur är bara 1 vecka kvar. Citera
Mattias Malmö Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Och Anders: om någon kör från Malmö och det inte krockar med mitt jobbschema så hänger jag också gärna på. Båda dessa helger är jag fri från jobb. Citera
_Manne_ Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 vi kommer om tid finnes garanterat.. Citera
Johan2x Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Jag hänger gärna på om det finns plats och jag kan just den helgen.Liftare kan hämtas upp längst vägen om så önskas.Tenkare, du kanske osså hänger på? Citera
a.nilson Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Jag hänger gärna på om det finns plats och jag kan just den helgen.Liftare kan hämtas upp längst vägen om så önskas.Tenkare, du kanske osså hänger på?vilken av helgerna tänkte du på? Citera
Jens Netteberg Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Och Anders: om någon kör från Malmö och det inte krockar med mitt jobbschema så hänger jag också gärna på. Båda dessa helger är jag fri från jobb.Mattias, Jag kan köra från Malmö så du är välkommen att åka med mig. Någon annan från Malmö området som ska med så finns det plats i bilen. Citera
Jens Netteberg Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 Jag hänger gärna på om det blir efter löning. Har ju 2 dyra hobbies och har bestämt jäkligt hårt att jag aldrig får "låna" av mina sparpengar till nån av dom för då vet man hur det går. Plötsligt kraschar kylskåpet ihop och man har inga reserver att ta av. Nu har jag bränt hela budgeten denna månad och får leva på vatten&bröd tills nästa lön kommer. Som tur är bara 1 vecka kvar.Hehe, pengar är alltid ett h-te Jag var på Fiske & Fiskar idag och fick ett bra pris på sten där så har bokat upp där idag.Ledsen om jag lockade till något som inte blev av men jag åker gärna dit ändå fast jag väntar då hellre tills jag kommit igång ordentligt med mitt kar. Citera
amatören Postat 19 september 2008 Postat 19 september 2008 hänger gärna med om det är ok....som jag vet nu så passar 5/10. Citera
Johan2x Postat 19 september 2008 Postat 19 september 2008 vilken av helgerna tänkte du på?Vilken som, just nu iallafall/J Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.