drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 hej amatören jo det var mitt kar som sprack bara andra gången hi hi hi men nu har två st varit felfria i ett år så nu e det lungt . Du kan vara lung freddi när karet ska in så ringer ja så får man väl sammla hela gänget ha ha ha .sitter här o skrattar för mej själv ang priset på karet hah sag asg asg Citera
Freddi Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Ja med det priset så borde du ju vara rätt nöjd din filur !!Hade du inte tagit det för det priset så hade du åkt på smörj !! Citera
amatören Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Bara undrade för att jag köpte mitt kar av micke_tj för att en av hans kompisars kar hade sprukigt......bara undrade om du var den kompisen! Citera
Freddi Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Hallå !!Någon som är intresserad av att ha en träff i December kanske??Om ingen annan är sugen så skulle jag kanske kunna ha en igen.Tänkte mest om det var någon ny som vi ej har varit hos är intresserad!!Det är ju förstås om det finns någon helg där det passar de flesta, det ärju trots allt Jul månad !!! Citera
Mattias Malmö Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Då jag inte firar jul funkar allt utom 13-14e när jag jobbar.Finja har jag dessutom aldrig vart i så det blir en nål till att sätta i skånekartan. Citera
_Manne_ Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Hallå !!Någon som är intresserad av att ha en träff i December kanske??Om ingen annan är sugen så skulle jag kanske kunna ha en igen.Tänkte mest om det var någon ny som vi ej har varit hos är intresserad!!Det är ju förstås om det finns någon helg där det passar de flesta, det ärju trots allt Jul månad !!!Då finns det en liten risk åtminstone att man kan vara med på ett här kanske.. lär ha att göra hur det än blir. mvh manne Citera
amatören Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 jag är gärna med på en träff nån gång under december.... Citera
petrol Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 På tal om något annat: Vem var det som köpte Ingvar Hellmans balja? Och någon som vet om den är vid liv? Citera
drakfisk Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 ja jag kan också komma så tar vi hos mej efter i februari förhoppningsvis e det klart då Citera
Freddi Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Låter bra Conny !!Glöm nu inte bilder efterhand på ditt nya kar !! Citera
Guest saltishenke Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Jag hänger på om det är ok ? Citera
Jens Netteberg Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag är på om det bara är så att det finns ett hål i almanackan när du tänkt dig träffen. Citera
a.nilson Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 något datum som år bestämt än? Om jag kan så kommer jag. Citera
svedalaciklid Postat 19 november 2008 Författare Postat 19 november 2008 Fan vad kul att se tråden jag skapade för evigheter sedan lever ännu =)Bara synd man inte har nån akvarium mera , man blir ju lite sugen igen nu man kikar runt här , gjorde ju av med allt när jag flyttade , hela lokalen med mina ciklidodlingar och saltkaret hemma =( men vem vet om det dyker upp nåt bra pris på ett kar som någon ska göra av med så kanske man kommer igång igen hehe Citera
crille Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 På tal om något annat: Vem var det som köpte Ingvar Hellmans balja? Och någon som vet om den är vid liv?tror micke tj köpte den:) Citera
Spooky Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Hallå !!Någon som är intresserad av att ha en träff i December kanske??Om ingen annan är sugen så skulle jag kanske kunna ha en igen.Tänkte mest om det var någon ny som vi ej har varit hos är intresserad!!Det är ju förstås om det finns någon helg där det passar de flesta, det ärju trots allt Jul månad !!!Kommit fram till om du vill ha en träff?Datum i så fall? Citera
amatören Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 samma här....är ledig ganska mycket i jul. hade varit skoj att komma på nån träff. Citera
Bengan Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Om inte Freddie får tummarna loss innan jul, så kan jag ha en träff hos mig. Vad säger du Freddie? Citera
Freddi Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Det verkar vara kört för träff hos mig under december tyvärr.Den enda dagen som var ledig var den 14 dec, men tyvärr så har jag fått förhinder då med.Vi får skjuta denna träffen lite framåt och kanske sikt in oss någon gång under Januari då allt lugnat ner sig med jobb(hoppas jag) och andra bestyr. Citera
Freddi Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Om inte Freddie får tummarna loss innan jul, så kan jag ha en träff hos mig. Vad säger du Freddie?Jag lyckades tydligen skriva samtidigt som du la in i tråden så det blev lite konstigt !!Visst kan du ha en träff i stället för mig,hel OK!!Får se om jag kan komma bara, det är som sagt ganska tajt med tid för min del på helgerna!! Citera
malm Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 har aldrig varit på någon av träffarna tyvärr, och det verkar som alla träffarna hamnar på helgen (självklart eftersom dom flesta är lediga då). har ni någonsin haft nån kvällsträff på en vardag? kan vi inte anordna det, så helgjobbaren (jag) också kan får vara med? kanske fler som också kan på kvällar... mer helgjobbare här??? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.