svedalaciklid Postat 6 november 2007 Författare Postat 6 november 2007 inga fler som vill med? Citera
Freddi Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Hade gärna följt med, men kunde inte förra gången och kan tyvärr inte nu heller !!Hoppas det passar en annan gång. Citera
Spooky Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Hade oxå gärna följt med, men jag jobbar tyvärr. Citera
svedalaciklid Postat 6 november 2007 Författare Postat 6 november 2007 det var ju väldigt rent vad alla jobbar helger nu förtiden Citera
drakfisk Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 hade gärna kommit men för andra gången inom ett år har jag 600l i mitt rum denna gång botten .j------------------la men beställer nytt kar .ja ja men jag tappar inte intresset för det .så snart kan jag ju bjuda in till träff . mvh conny Citera
svedalaciklid Postat 6 november 2007 Författare Postat 6 november 2007 kanske strunta i karet och bygga om rummet istället om det nu hela tiden envisas med att paja Citera
a.nilson Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 hade gärna kommit men för andra gången inom ett år har jag 600l i mitt rum denna gång botten .j------------------la men beställer nytt kar .ja ja men jag tappar inte intresset för det .så snart kan jag ju bjuda in till träff . mvh connylyckades du rädda något? hur gammalt är karet? Citera
drakfisk Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 ett år o mina skivannemoner o ehupyllia var i mitt lilla kar skulle flytta över dom i dag var tänkt men blev ej så tur i oturen Citera
Heritage Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Då var det dags...........Ni är välkomna hem till mig för lite saltsnack och titt på mitt kar.Tid: Lördagen 2007-11-10, kl 13.00Plats: Forsythiagatan 10, Munka-Ljungby (4km öster om Ängelholm)Vi träffas hemma hos mig för fika, dricka och pratstund kl 13.00.Kl 15.00 åker vi till Exotic Zoo där vi efter stängning träffar ägaren Tony och tar en pratstund och titt med honom.Ni som är intresserade, skicka mig ett PM. Jag håller anmälningslistan uppdaterad i denna tråd.Ska bli kul att träffa er:)Kör en påminnelse till alla hågade...........Vill gärna ha anmälan senast fredag 9/11. Plats finns så välkomna! Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Tjena!! efter som jag går i val och kval att köpa ett nano kar som jag har gått och spanat på länge så anser jag att detta är den rätta sidan för mig,plus här händer det mer än vad det händer på söt sidan så det är väl bara att hänga på träffarna hade jag tänkt om man nu kan förstås. Citera
_Manne_ Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Tjena!! efter som jag går i val och kval att köpa ett nano kar som jag har gått och spanat på länge så anser jag att detta är den rätta sidan för mig,plus här händer det mer än vad det händer på söt sidan så det är väl bara att hänga på träffarna hade jag tänkt om man nu kan förstås.vilket av nano'na ? Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 vilket av nano'na ?54 liters med inbyggd skummare bak vet inte namnet på det Citera
_Manne_ Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 54 liters med inbyggd skummare bak vet inte namnet på detClownhotell heter det.. typ 3 papp.. Citera
svedalaciklid Postat 7 november 2007 Författare Postat 7 november 2007 Tjenixen Stene =)kul att du börja trilla in på salt träsket med hehe Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Clownhotell heter det.. typ 3 papp..Så hette det 3 papp med möbel Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Tjenixen Stene =)kul att du börja trilla in på salt träsket med heheInte riktigt än jag måste finna inspration först då är detta den rätta tråden för sånt genom en massa besök Citera
svedalaciklid Postat 7 november 2007 Författare Postat 7 november 2007 ja det e ju bara att hänga med nu när det snart e träff igen Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Måste man gå in på Övrigt var gång man ska skriva nåt märkligt forum eller är det bara jag som är yrvaken Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 ja det e ju bara att hänga med nu när det snart e träff igenNu denna träffen kan jag inte hänga på efter som Anna fyller år så då måste jag vara hemma. Citera
svedalaciklid Postat 7 november 2007 Författare Postat 7 november 2007 nä det behövs väl inte hehe ta med henne istället =) Citera
Patrik Steen Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Nja det skulle väl inte vara så omtyckt Hi Hi.Hörde du om Fälgarna? Citera
Laggeman Postat 7 november 2007 Postat 7 november 2007 Vi kan väl hålla oss till ämnet och snacka saltvaten i söder. Håll oss uppdaterade Stene om ditt kommande kar! Skapa gärna en egen tråd om det så småningom, länka sedan till tråden i signaturen, då blir det lättare för folk att hitta den sen. Citera
svedalaciklid Postat 8 november 2007 Författare Postat 8 november 2007 ett tips till er som ska på träffen på lördag , har ni fraggar eller grejer ni vill göra av med så kan vi byta/köpa lite grejer av varann då med Citera
Minerva Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 jag har tyvärr inga fraggar eftersom mitt akvarium är relativt ny startatt och håller just nu på med att flytta över fisk från det gammla. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.