amatören Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 jag är ledig från och med nu....kom när du vill malm!!! Citera
Mattias Malmö Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Inför nästa träff - eller ännu hellre tidigare om det finns någon i Lund/Malmö/Lomma som är dit jag kan åka med mitt busskort:Finns det nån som har en extra spruta över till ett Salifert Ca-test?Fasen - jag har tappat bort den där spetsiga pipen som ska vara längst ut och jag vill ogärna slänga ut massor av pengar på ett nytt paket bara för att komma åt den. Kanske nån som hållit på längre än jag har förbrukat ett eller fler paket och sitter med en extra som bara ligger och skräpar? Jag ger 20 spänn eller en liten klutt vit xenia eller nån grön skiva eller så om jag får åka hem och hämta en hos nån - eller om nån kan ta med sig till nästa träff.Skicka ett PM om ni vill hjälpa till. Citera
_Manne_ Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 mattias: jag har säkert en sådan liggadens, det löser sig.. mvh manne Citera
amatören Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Nån som är sugen på att hålla nästa träff?? när i så fall??? Citera
Guest saltishenke Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Det får väll bli du Jonas du har ju snart ett fint kar ! Citera
amatören Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 När passar i så fall?? kom ihåg att mitt kar är nere för uppbyggnad just nu! Citera
amatören Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Har tänkt lite på det.....Är det nån som är intresserad och har tid så kan jag hålla i en träff i januari (Passar väl bäst iom att det är jul och nyårstider.) 11 januari är sista dagen för mig sen är det lite noggranare planering som gäller om det skall vara hemma hos mig alltså.NI kan väl skriva när det passar så skall jag försöka rodda till det så att så många som möjligt kan komma! Citera
Guest saltishenke Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Nu när pallen e trasig får väll jag stå då ? Citera
amatören Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Nu när pallen e trasig får väll jag stå då ?japp you know it!! Citera
drakfisk Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 GOD JUL alla salt nördar hi hi hi i svg syd ja även ni andra också o så hopas vi att nästa år blir f.....n så mycke bättre o til o med ja kan visa mitt kar då om ja blir nöjd ha ha ha ha ha .O ge nu inte fiskarna o korallerna jul grogg inte med cola så fall . mvh conny Citera
_Manne_ Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 GOD JUL till ALLAmvh Manne med familj.! Citera
Minerva Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Vill också passa på att önska er alla en riktigt god jul Citera
Jens Netteberg Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 ....sen var det dags för årets matematiska formel: + + + > = God Jul och Gott Nytt År ! Citera
malm Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 ....sen var det dags för årets matematiska formel: + + + > = God Jul och Gott Nytt År !GOD JUL... den formeln var finfin den` Citera
amatören Postat 27 december 2008 Postat 27 december 2008 God fotsättning alla!!Tänkte ha träffen nån av dagarna 3-5 jan. Om nån är intresserad! Citera
drakfisk Postat 27 december 2008 Postat 27 december 2008 ja kommer gärna o kollar kört fast i mitt uppbygande måste ut o få inspiration man blir knäpp av att bygga o riva hela tiden ha ha ha ha ha mvh conny Citera
amatören Postat 27 december 2008 Postat 27 december 2008 ja kommer gärna o kollar kört fast i mitt uppbygande måste ut o få inspiration man blir knäpp av att bygga o riva hela tiden ha ha ha ha ha mvh connyDu är välkomen. Får ju hoppas att man kan ge lite insperiation. Citera
Bengan Postat 27 december 2008 Postat 27 december 2008 Jag kommer inte på denna träff. Är mitt uppe i examensarbetet och ska förbereda min opponering då. Det kommer fler tillfällen. Ha det gott och gott nytt år! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.