_Manne_ Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Ja, jag kan med stor säkerhet köra och jag har plats till alla fem sex. Sorry, Amatören jag har missat att du också skall dit men självklart kan alla åka med mig om ni vill.då bokar jag höger fram!mvh manne Citera
JohanP Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 då bokar jag höger fram!mvh manne Det går bra det. För mig funkar det även om du väljer vänster fram-bil2-så kan jag själv bara åka...........Nej, skämt å sido 7 pers som sitter vettigt är inga problem. Citera
amatören Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Ingen fara....jag kan ta vänster fram om du vill åka....annars åker jag gärna Citera
Yodelking Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Johan, då kan du prova vodkametoden hela resan! Citera
JohanP Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Javisst. det var så jag tänkte. Jag behöver allt det innebär med vodkametoden - mindre näring, bättre färg, mer polypexpansion med mera, med mera Johan, då kan du prova vodkametoden hela resan! Citera
amatören Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Du kommer se ut som ett lik om du testa vodkametoden hela resan!! men mindre näring är nog uppskattat av dom andra i bilen...(mindre returer då) he he he Citera
Adamantis Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Om det finns plats i Anders vardagsrum och ev. någon bil som kör förbi Hässleholm, så är jag på! Om tanken var att trycka in sex-sju hässleholmare i en bil, föreslår jag att man tar två bilar. Jag kan ställa upp med bil mot delad bensin. Citera
Patrik Steen Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Jag kan ju alltid ta en buss ifrån Jobbet:skrattar:så utgår den ifrån Höör Citera
a.nilson Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Om det finns plats i Anders vardagsrum och ev. någon bil som kör förbi Hässleholm, så är jag på! Om tanken var att trycka in sex-sju hässleholmare i en bil, föreslår jag att man tar två bilar. Jag kan ställa upp med bil mot delad bensin.Vi kan säkert klämma in en till i min 2:a. Citera
a.nilson Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Har några grå/lila staghorn liknande fraggar som jag kan byta bort om intresse finns. Citera
_Manne_ Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 nu blir vi ju ett rejält gäng denna gång verkar det som.! ska bli kul o träffas.!är det någon nu som letar efter lite fraggar skivor/knappar/stenisar så hojta till i tråden så vi får lite liv i den så en viss byteshandel kan förekomma sen på träffen!mvh manne Citera
Patrik Steen Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 jag är ute efter små stenar med skivisar i all dess färger även små sten med roliga Knappar om det finns Citera
amatören Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 tyvär så har jag fått förhinder till träffen..sorry! Citera
Adamantis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Jag har tenta den dagen För det var lördag den 30:e va? Citera
a.nilson Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Jag har tenta den dagen För det var lördag den 30:e va?Söndag den 31/1 kl14.00. Citera
André Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Ahhhh så vad synd då sitter jag på flygplanet till tenneriffa Citera
amatören Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 inte mycket att göra anders...kommer fler tillfällen. Citera
a.nilson Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Ahhhh så vad synd då sitter jag på flygplanet till tenneriffa Jäkla lyckost!! Hade oxå velat åka på semester. Får väl ragga resa till sommaren eller hösten. Citera
a.nilson Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 inte mycket att göra anders...kommer fler tillfällen.Det e ju så. Om inte annat så slå en pling om du e i krokarna. Citera
Adamantis Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 På söndag kommer det över lite salta hässleholmare till mig. Om någon i närheten är intresserad att komma över, går det också bra. Söndag kl 12 i hässleholm. Vet att det finns några till i hlm som jag inte träffat.. Skicka PM om ni är sugna. Citera
Laggeman Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 Till Ystad kan jag ha med mig en Euphyllia paradivisa -fragg, vit till färgen, ifall någon är intresserad så skicka ett PM.Det är 4 huvuden på den, 3 av dem är i delningsfasen, så det är snart 8 huvuden, samt att det finns ett antal små "knoppar" på G... Citera
Patrik Steen Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Hur blir det med Transporten på Söndag skulle ni Hässleholmare köra in om mig och i så fall hämta upp,jag har en bil här också annars om ni anser det blir trångt eller att vi möblerar om lite hemma hos mig så kan nån åka med mig kanske vad säger ni andra.Om ni kanske startar lite innan så är ni välkommen att titta lite på karet här hemma jag hade nån bit sjärnpolyp som nån skulle ha om jag inte minns fel,då kanske man hade kunnat fixa det innan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.