_Manne_ Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 måste ju vara fler som ska dit.. alltid kul o snacka lite salt på dessa trevliga möten! Citera
_Manne_ Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 jag är mer än gärna på , men vore kul om det blev ett gäng.. så några fler ? mvh manne Citera
Laggeman Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (ändrat) Kan tyvärr inte ta med någon i bilen då jag eventuellt måste köra hem lite tidigare pga att tjejen har jour och vi har en bil på service. Ändrat 3 februari 2011 av Laggeman Kunde inte ha fler i bilen tydligen... Citera
svedalaciklid Postat 1 februari 2011 Författare Postat 1 februari 2011 kan nog också dyka upp varju ett tag sedan man träffades nu Citera
_Manne_ Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Är det nu någon som ska dit som är sugen på lite fraggar så skriv.. Då kanske man kan ta med något..Mvh ManneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Freddi Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Måste tyvärr säga att jag inte kommer, då jag hade missat att jag går på jouren imorgon och har den en vecka framöver.Får bli nästa träff om det passar. Citera
atropos Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Så ska vi försöka att att få ihop en lista med dom som kommer så jag har någon pejl på antalet . Citera
atropos Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Skriver några namn här men rätta mig om jag har fel !Jimmy ( Laggeman )Magnus ( Manne )Tommy ( Ted64 Citera
atropos Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Det blir kaffe och någon kaka och te för den som vill ha .Fungerar inte det så har jag det goda vattnet från ådran i backen . Citera
Ouscazz Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Kul initiativ, jag hade gärna kommit men jobbar till 14.00 i Hbg.. nästa gång. Citera
atropos Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Tyvärr måste jag avboka träffen imorgon pga att vårt ena barn har börjat med kärkningar. vågar inte riskera att ha en träff om det ska vara kräksjuka eller influensan . det går sådant på dagis nu så det är inte omöjligt att det är det som spökar .kommer innom kort med ett nytt datum igen så träffen blir av / mvh micke Citera
Laggeman Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Ok! Lika bra att skjuta på det då Micke! Citera
_Manne_ Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Så det kan gå.. Får träffas en annan dag MickeDå får man helt plötsligt en ledig dag.. Får hitta på något annat..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ted64 Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 ok det va ju synd, men där går ju fler tågkrya på henne Citera
mickosch Postat 15 februari 2011 Postat 15 februari 2011 Zg skulle ha träff till helgen. Några som ska dit? Har inte bestämt mig än. Åker jag så finns det plats i bilen. Citera
Ouscazz Postat 15 februari 2011 Postat 15 februari 2011 Jag har evt tänkt åka till ZG på lördag. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
svedalaciklid Postat 20 februari 2011 Författare Postat 20 februari 2011 nån som är uttråkad som jag idag o har lust att visa sitt kar o snacka lite skit? Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Var det någon som var på ZG's träff.. var det något kul ?mvh manne Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Tänkte höra lite ang ny träff.. Sista träffen blev ju inte av pga sjukdom..Så nu hoppar jag in o ställer upp som värd om några är sugna på en träff. Tanken är något lätt tuggbart o en trevlig kväll med möet salt snack helt enkelt..En lördag nu i mars hade funkat fint.. Så vad säger ni ? Finns det efterfrågan för en träff ??Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Dakstone Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Hej.Vill ni så kan ni komma till Landskrona och ha träff, håller på att bygga upp systemen nu, så om ca:3 veckor om ni är intresserad att komma, mat o dricka fixas.Anders Citera
cheva Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 jag kan håla i nästa träff om det är nån som är intresserad det är bara att boka en helg som passar alla för jag är hemma ändå Citera
Laggeman Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Wow! Tre på rad som erbjuder sig! Måste ju vara rekord. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.