Svan Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Hallå!Har fått en klump som hänger från min Euphyllia, ser ut som den hänger i en av "armarna".Nån som har en aning om vad det är för nåt? Håller den på att förökar sig eller är det nåt jag ska göra nåt med?Tack på förhand. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Kan vara så att den knoppar/delar sig för att bli fler Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Hallå!Har fått en klump som hänger från min Euphyllia, ser ut som den hänger i en av "armarna".Nån som har en aning om vad det är för nåt? Håller den på att förökar sig eller är det nåt jag ska göra nåt med?Tack på förhand.grattis..den håller nog på o föröka sej...ett av de könlösa sätten;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 5 februari 2008 Dela Postat 5 februari 2008 Min euphyllia har precis bildat en genomskinlig klotrund spänd boll på en tum tvärs över. Är det också knoppning tro? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 5 februari 2008 Dela Postat 5 februari 2008 Har fått en klump som hänger från min EuphylliaEn sådan har jag också sedan 2 månader tillbaka. Borde den inte börja kalcifieras? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 5 februari 2008 Dela Postat 5 februari 2008 Jag tror snarare att det är en virus.Och de brukar inte var något större men för korallen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.