wrang Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 jag funderar på om inte jag skall komma med. får se om det finns någon att få med det är ju 18 mil en väg min vapendragare "dallaman" har ju flyttat till örebro när är sista datumet för att anmälla sig?mvh PeterVi säger den 23:e Oktober så vet jag mer hur många som kommer.Nu när jag skall starta upp ett salt igen så skulle det vara kul att kolla och diskutera med er som har kört salt länge..SÅ JAG KOMMER GÄRNA /CAJTrevligt att du kommer. Välkommen Citera
wizz Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Området bakom Lidl i Alingsås infart efter rondellen vid Lidl till höger Om jag inte minns fel så är det Solängen som området heter ... Var trotts allt 8 år sedan jag körde Taxi i Alingsås så kan ju ha fel.... Citera
Veijo S Postat 12 oktober 2008 Postat 12 oktober 2008 Hej jag kommer ochså om det går bra. Åker med jupiter. Citera
jupiter Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 hejsan.jag kommer på lördag men hur är det med fraggbyten? Är det någon som kommer ta med sig fraggar på träffen för lite utbyten?mvh Peter. Citera
Karin B Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Hej WrangHar du plats för en till?Jag skulle gärna vilja komma i övermorgon.Mvh Karin Citera
wrang Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Alla är välkomna till mig denna dag. Skriver upp dig med Karin.Så nu vad jag vet så är det 6st som vill komma Citera
DaTrucka Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Har haft hårda förhandligar med frugan och det ser ut som jag kan komma förbi jag med. Hur var det, blir det fraggbyte med? Kan kanske nypa av en pytte. Citera
jupiter Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 jag tar med mig 6 st sps fraggar s¨å är det någon som vill byta så skulle det vara super.mvh Peter Citera
Karin B Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Om det är någon som vill ha så tar jag med sarcophyton och gorgoniorKarin Citera
wizz Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Jag har tyvärr inget att byta med men köper gärna några om det är ok.. håller ju på att bygga upp karet med diverse koraller.. Citera
anolis Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Hej Christian Vi kommer två ,som jag vet nu. Ytterligare en gubbe har inte lämnat beskedHälsn Mats Jensen Citera
jupiter Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 Jag har tyvärr inget att byta med men köper gärna några om det är ok.. håller ju på att bygga upp karet med diverse koraller..hur många fraggar vill du köpa kan ju ta med några extra men dom sitter inte på några fraggstenar då. har så svårt att sätta ett pris på dom bara men dom brukar väl ta runt 75 - 150 kr för en fragg.har inga bilder på dom men en är acropora med lila botten blå toppar med gröna och lite längre polyper super fin.sedan är en brun acropora brun grön växer rätt så snabbt med.sedan är en grenväxande montipora brun grönhar en flakväxande montipora brun med gröna polyper som blir ganska långa när den mår bra den växer som f-n oxo. mvh peter. Citera
wizz Postat 24 oktober 2008 Postat 24 oktober 2008 acropora med lila botten blå toppar och flakväxande montipora lät ju inte fel... Får du gärna ta med ner i morgon.. Citera
wrang Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Tack för titten alla som var här.Karin B jupiter DaTrucka Veijo S ugglebo AndersH pwin wizz anolis miksv 2st extra Citera
wizz Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Tack själv Wrang.Mycket trevligt att lära känna lite fler satisar.. Citera
jupiter Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 hejsja ett jätte stort tack till dig wrang och även alla som kom och ställde upp på denna träff. mkt trevligt att prata och träffa er.mvh Peter. Citera
Karin B Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Hej hejJag vill tacka för kaffet och väldigt trevligt sällskap i dag.Jag hoppas vi ses snart igen.Mvh Karin Citera
Veijo S Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Jag får tacka för att jag fick komma och alla fraggar och givetvis kaffet ett stort tack wrang och ni andra så klart:) Citera
wrang Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Tack även jag för de fina fraggar folk hadde med sig.Alla är välkomna hem till mig igen även utan nått special möte. Ring/PM/Mail och kolla så kan vi säkert ses igen.Karin. B Snäckan rör på sig för fult nu Är på nästa sida av karet just nu Citera
DaTrucka Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Ja, det var trevligt att träffa alla. Kaffet var riktigt gott.Blir inte lika snygg på bild som i verkligheten... samma med karet . Citera
crille Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 ser fram emot nästa träff, kunde inte denna gång, wrang allas vår guru i hobbyn:) Citera
pwin Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 Tack för en trevlig träff, riktigt kul att träffa så många saltakvarister på en gång. Citera
miksv Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 Tack Christian och alla som var där, alltid lika roligt att prata med folk sombrinner för denna hobby.____________/Mikael Citera
Vargklo Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 Jädrans vilket putsat kar Det vore kul att komma förbi någon gång! Citera
Karin B Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 Hej wrangSynd att jag inte fick se den "in action".Den var imponerande.Mvh Karin Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.