Gå till innehåll

Saltvattensträffar - Västra Götaland


pimo

Rekommenderade inlägg

För några månader sedan så startade jag en tråd om en saltvattensträff i västra götalands området som tillslut hammnade hos bioted marin, och som jag själv inte hade möjlighet att komma på ;)

Nu undrar jag om det är fler än jag som tycker att det låter intressant med en ny träff?

Isåfall, skriv gärna ner ifall att ni är intresserade och om ni har ni några förslag på vart, när och eventuella aktiviteter!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

I tråden var det tal om universeum, kanska aktuellt nu?? Lasse?

Annars är jag intresserad av att komma hem till någon med snyggt kar, någon som känner sig manad att bjuda in till saltträff?

Själv så bjuder jag gärna in om ett år eller så, när det finns något att titta på.

MVH

Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fast jag vill nog korrigera bilden lite av universum...är man fiskintresserad är de definitivt en upplevelse att vara på universum...hajakvariet har runt 1000 korallfiskar!, o där finns kanske runt 100 stora välmatade japonicus!..jag var där i förrgår, o såg två japonicus simma rnt varann i cirklar..ett lekbettende!...otrolig syn!.

korallakvariet vba snyggt, rent, inga som helst alger, bara massor av kalkalger. men visst, kanske inte så mkt sps, men snyggt va de.

De kan nog va spännande för oss som inte sett behind the scenes...men vill man sett ståtligt sps akvarium..ja då ska vi såklart vara hemma hos nån privatperson. Ländström??

oavsett va de blir hänger jag på...de viktigaste är att vi träffas o har trevligt, o dricker kaffe o snackar skit;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För några månader sedan så startade jag en tråd om en saltvattensträff i västra götalands området som tillslut hammnade hos bioted marin, och som jag själv inte hade möjlighet att komma på ;)

Nu undrar jag om det är fler än jag som tycker att det låter intressant med en ny träff?

Isåfall, skriv gärna ner ifall att ni är intresserade och om ni har ni några förslag på vart, när och eventuella aktiviteter!

beträffande datum föreslår jag att vi gör likadant som förra gången att vi röstar fram. kan nån moderatpr lägga ut 4-5 datum i janu/febr??

Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

beträffande datum föreslår jag att vi gör likadant som förra gången att vi röstar fram. kan nån moderatpr lägga ut 4-5 datum i janu/febr??

Jonas

hej igen...nå...ska vi slå till med ngr datum?

jag skriver ner ngr här o ber nån moderator lägga fram en sån där röstfunktion, så vi kommer igång.

kom gärna med fler datumförslag...här är ngr lördagar:

19jan

26jan

2 febr,

9 febr

Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 månader senare...

Jag lovade halvt om halv tidigare i sommar en visning på Universeum - några som är intresserade? Det får bli en Lördag i så fall med start 09:00 eller 10:00. Vilken får jag kolla upp om intresse finns.

MVH Lasse

För er som är medlemmar i GBG akvarieförening eller Ciklidgruppen så är det redan en visning inplanerad den 11/11 kl 18:00. anmällan via föreningarna

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fler som är intresserade??

Skicka gärna ett PM, Mail eller på nått sätt så jag vet lite mer hur många det kan tänkas komma om en Månad

Akvariemöte hos mig Lördagen den 25 Oktober från kl 12.00 hemma i Alingsås.

Hittils som sagt Ja

pwin

Shark Of Sweden

wizz

anolis

jontebgood22

__________________

©hristian Wrang

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...