Richard Postat 23 februari 2008 Författare Postat 23 februari 2008 Jag gjorde som du hade gjort, sanden i en liten burk och sedan ner till botten. Det grumlade så in i bomben, men det var ganska snabbsjunkande så det var hyfsat klart på någon timme. Det är faktiskt ganska kul med ocean motion, det är ingen supercirkulation men den gör vågor i sanden, typ sådana man ofta känner vid havsstränder. Nu är det ju så Tommy att man kan inte vara bäst på allt så du får nog erkänna att hon är strået vassare trots allt Citera
Richard Postat 24 februari 2008 Författare Postat 24 februari 2008 jag köpte för ett tag sedan en acan lord som är lite tråkig i färgerna, antagligen hade den stått för ljust. Den har börjat återhämta sig och har blivit lite mer röd. Är det någon som har några acan så byter jag gärna några polyper då jag har blivit stormförtjust i just dessa. Citera
adddo Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Kanon Richard!!! Kul o se att det händer grejer. Blev snyggt med sanden (Jag har tagit upp min nu). Citera
pikkenix Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Riktigt schysst Richard! Ser ut som nån gjort ett grymt bra förarbete vid uppsättningen av luckorna på högersidan... Citera
Richard Postat 24 februari 2008 Författare Postat 24 februari 2008 Kanon Richard!!! Kul o se att det händer grejer. Blev snyggt med sanden (Jag har tagit upp min nu).Tack Bjarne, sanden gjorde susen. Jag kommer nog aldrig köra BB då det vita gruset lyfter hela karet. Citera
Richard Postat 24 februari 2008 Författare Postat 24 februari 2008 Riktigt schysst Richard! Ser ut som nån gjort ett grymt bra förarbete vid uppsättningen av luckorna på högersidan...Jo den killen som hjälpte mig är sjukt händig, jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan honom. Citera
Richard Postat 20 mars 2008 Författare Postat 20 mars 2008 Jag har nog blvit den segaste på jorden. Det enda jag har lyckats med den senaste månaden är att montera sargen på karet. Det som är mest tragist är att det tog cirka 15 minuter. Det är lite lister till som ska på plats och jag har ännu inte kopplat in kalkreaktorn. Lite nya bilder kan jag servera för den som är intresserad. Glad Påsk Citera
Hulteke Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 Detta MÅSTE bli månadens kar! Hur föreslår man det!? State of the art Richard!Kom och hämta mig så tar vi en kaffe!MvhRicard Citera
Clownen Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 Mycket fint, möbeln passar riktigt fint i rummet och ger ett modernt och stilrent intryck! Innehållet är det inget fel på heller.Mvh Peter Citera
metcrue Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 Jätte fint Richard, kan inte annat än att hålla med om möbeln. Det gör så mycket för karet att ha en snygg möbel som passar i rummet. Tummen upp Citera
Richard Postat 21 mars 2008 Författare Postat 21 mars 2008 Tackar så ödmjukast. Snart är det bara att sätta sig ner och se när det växer men först ska reaktorn in annars blir antagligen tilväxten minimal. Citera
Richard Postat 21 mars 2008 Författare Postat 21 mars 2008 Något som jag är nöjd med är just "öppenheten" kring karet. Man når överallt och dörrar är stora och smidiga att ta bort om man skulle vilja det. En liten bild för att ilustrera detta. Citera
Vargklo Postat 21 mars 2008 Postat 21 mars 2008 Snyggt och stilrent!Bra med klinkrat golv också, det är inte hela världen om man sölar lite vid vattenbyten... Citera
adddo Postat 11 april 2008 Postat 11 april 2008 Hur funkar den där fula skummaren nu då? Har den börjat skumma nåt än? Knappast va? Citera
Cathulu Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Riktigt fin balja du har! Har en liten fråga.Hur mycket låter din Oceansmotion?Då jag själv kommer att införskaffa mig en, men det blir en S-Squirt - Compact 110V./Jens Citera
crille Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Riktigt fin baja du har! /Jenshehehe, sorry jens Citera
Whistler Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Det här var ju helt fantastiskt vackert! Mycket inspirerande! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.