MickeP67 Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 När jag söker på Aqua calculator så får jag upp den i AppStore, men där tycks den enbart vara på tyska och kosta 55 kr. Den svenska varianten, finns den som app till iPad eller enbart som program till dator? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 När jag söker på Aqua calculator så får jag upp den i AppStore, men där tycks den enbart vara på tyska och kosta 55 kr. Den svenska varianten, finns den som app till iPad eller enbart som program till dator?Den är på engelska.Svenska finns inte mig veteligen.//Marko 'DaTrucka' (via Padda) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 När jag söker på Aqua calculator så får jag upp den i AppStore, men där tycks den enbart vara på tyska och kosta 55 kr. Den svenska varianten, finns den som app till iPad eller enbart som program till dator?Om jag inte har fel för mig så finns den inte till IPad, bara till IPhone. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.