leucosternon Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Hej! Vi har försökt att bifoga bilder här på forumet men det går ej, vad gör vi för fel? Citera
Laggeman Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Se till så bilderna inte överskrider max bildstorlek eller max filstorlek.Det man också kan göra är att lägga upp dem på en annan plats och sedan länka in dem direkt i inläggen med en liten bildtext till. Citera
Sillen Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Hittar ni inte vart ni ska göra det eller vart går det fel? Citera
Sillen Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 jag kan inte heller det ! :SVart går det fel för dig då? Svårt att felsöka om vi inte får någon mer ledtråd än att det inte gårJag har lagt in nu. Beskriv hur ni gör och när ni förstår att det inte r1 Citera
saltbjörkan Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 I fall ni inte får rätt på de så kan man ju alltid använda http://www.imageshack.us/ fugerar alltid Citera
bläckis Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 jag går in på galleri sen ladda upp bild sen hämtar jag den efter det så laddar jag upp den men när det står att det är klart är hela sidan bara vit Citera
Vargklo Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Mycket märkligt,Jag testade precis att ladda upp ytterligare en bild till mitt medlemsgalleri (en imperator), och det var inga problem.Kan du beskriva mer exakt vilken sida du är på, och vilken webbläsare du har mm. Citera
leucosternon Postat 4 februari 2008 Författare Postat 4 februari 2008 om man vill bifoga en bild till sitt inlägg iforumet hur gör man då ?Jag har prova att ladda upp via imageshack, då står det: laddar upp bild var god vänta: en stund sen kommer det upp: websidan kan inte visas:MVH Maria Citera
Vargklo Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 om man vill bifoga en bild till sitt inlägg iforumet hur gör man då ?Jag har prova att ladda upp via imageshack, då står det: laddar upp bild var god vänta: en stund sen kommer det upp: websidan kan inte visas:MVH MariaHej,Ämnet har kommit upp tidigare, så vi har en "klistrad" tråd om detta. Se https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=10814Draedon har gjort en liten film som pedagogiskt visar hur man gör. Pröva att göra som i filmen:http://www.bogren.nu/sg/bifoga.htm Citera
leucosternon Postat 4 februari 2008 Författare Postat 4 februari 2008 Tack så mycket för tipset ska prova igen. \ Maria Citera
bläckis Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 jag har inga problem att ladda upp en bild i ett inlägg så det är mycket märkligt, desutom har jag förminskat bilderna extremt mycket men sidan är som sagt vit efter att den har bearbetat bilden eller vad den nu säger. sen så har jag obegränsat med utrymme kvar Citera
Vargklo Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 jag har inga problem att ladda upp en bild i ett inlägg så det är mycket märkligt, desutom har jag förminskat bilderna extremt mycket men sidan är som sagt vit efter att den har bearbetat bilden eller vad den nu säger. sen så har jag obegränsat med utrymme kvarDet är alltså uppladdningar till galleriet det är fråga om? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.