Gå till innehåll

pocciloporinets funktion


jonasroman

Rekommenderade inlägg

sånt e livet jonas, när A skriver något nedsättande kommer B efter och håller med, som när man gick i förskolan typ,

precis..tack crille!:ler:

de som gör mej jäkligt besviken är att först kritiserar dom mitt inlägg o kallar de "dåligt underbyggt", bla bla...o sen klistras de in artiklar som ju visar att jag haft rätt!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif Kan inte skribenterna hålla sig till topic tvingas vi låsa tråden!

Bra Sillen!

Det är precis den här typen av dålig ödmjukhet som gör diskussioner med icke självklara/underbyggda svar så trista och speciellt i sammanhang där man förfäktar avancerad nivå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

.

Capote: nu får du snart klämma fram en ursäkt. Du visar ju till o med själv med dina artiklar att mitt svar inte vare sej var "dåligt underbyggt" eller "oavancerat". Har du inte läst artikeln du postar?

O Lasse: den ton som skapats här inleddes inte av mej, som du ser om du läser hela tråden,artikeln o min förklaring. Dina bifall förstärker den dessutom.

Den här gången har ni allt varit ute på hal is.

/J

precis..tack crille!:ler:

de som gör mej jäkligt besviken är att först kritiserar dom mitt inlägg o kallar de "dåligt underbyggt", bla bla...o sen klistras de in artiklar som ju visar att jag haft rätt!!

Sillen, jag vill bara bemöte det här även om det är offtopic. Hoppas du tycker det är OK.

Den här tråden blev precis så trist som så många andra och som får åtminstonde mig att strunta i att dela med mig av det lilla jag råkar veta inom något område. Jag tycker det är en trist utveckling av SG men inser att det inte är mycket att göra åt heller.

/J vill ha en ursäkt av mig men det får han inte. Självklart läser jag det jag postar. Jag ägnar rätt mycket tid att läsa artiklar om denna hobby och det finns massor att lära för alla. Vidare har jag varken sagt att det /J skriver är dåligt underbygget eller att /J har haft rätt. Jag bara visade på att det /J skriver om immunsystem är omtvistat och gav exempel på att Borneman är rätt övertygad men inte alla andra. Sen tyckte jag att /J inte var så hövlig mot Arcticreef men det är en annan sak, Arcticreef kan nog hantera det utmärkt själv.

/J vill gärna diskutera spännande ämnen som han startar och sen bekymrar sig över att han inte får några svar på. Jag gick tyvärr i fällan och svarade men har lärt mig och ska se upp bättre i framtiden.

Sillen och övriga moderatorer. Ni gör ett mycket gott arbete och håller en föredömligt låg profil. Problemet med surtrådar är inte ert utan det är vi som skriver som ska behandla varandra med respekt och ödmjukhet. Låt oss hoppas att det landar där snart igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif Kan inte skribenterna hålla sig till topic tvingas vi låsa tråden!

Får man inte chansen att försvara sej när man blir felbedömd eller chansen att rätta till missförstånd, utan att de bara alltid skall sopas under mattan, o moderatorn endast kan säga "åter till topics"..ja då tycker jag sannerligen du skall låsa tråden sillen! Utmärkt förslag!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

capote:Vidare har jag varken sagt att det /J skriver är dåligt underbygget

Tyvärr så talar du inte sanning nu, citat från dej:"icke självklara/underbyggda svar..."..va precis vad du skrev! Sedan postas de inlägg som beskriver exakt den linje jag försvarade.

Eftersom du friserar nu i efterhand hur du dömde mitt inlägg är denna diskussion avslutad för gott!

Beträffande arctireef har både han o jag visat tecken på förståelse o respekt..så de är bara du kvar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...