adddo Postat 21 mars 2008 Dela Postat 21 mars 2008 När man ser detta.http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1232393&perpage=25&pagenumber=4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 mars 2008 Dela Postat 21 mars 2008 Det karet var enormt - kanske inte så mycket för alla makroalgerna men just för han verkar ha gjort slag i det jag tänkt länge. Att koncentrera mig helt på de små gobytyperna och fylla karet med dem. De är hur härliga som helst.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 mars 2008 Författare Dela Postat 21 mars 2008 Visst är det fantastiskt? Både med fiskvalet, de lägre djuren såsom alla sjöstjärnor och dessa vällande macroalger av olika slag.. Måste försöka bearbeta frugan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 21 mars 2008 Dela Postat 21 mars 2008 Ställer inte in mig i lovsångsledet direkt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 mars 2008 Författare Dela Postat 21 mars 2008 Ställer inte in mig i lovsångsledet direkt Inte helt oväntat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Ja det ser fint och unikt ut men jag saknar fortfarande en Amano på saltsidan.Ett annat kar som skapat en intressant sjögräsbiotop (även om fiskarna kanske inte tillhör biotopen):http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?threadid=620824&perpage=25&pagenumber=4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Inte riktigt min melodi men "whatever rocks your boat".. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Visst är det fantastiskt? Både med fiskvalet, de lägre djuren såsom alla sjöstjärnor och dessa vällande macroalger av olika slag.. Måste försöka bearbeta frugan.ska jag vara riktigt ärlig tycker jag de va ett bedrövligt fult akvarium, om än möjligen intressant. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.