Postat 25 november 20213 år Författare Inte än.... jag har en Moorish idol som tuggar på allt, han ska ut först tänkte jag😉
Postat 30 november 20213 år Favoritmaten för Moorish idol och andra substratplockare brukar vara en halv blåmussla med skal. Helst skall man sätta fast den på en sten så det går bra att riva och slita bitar ur den.
Postat 30 december 20213 år Författare Vad gör man om man har för mycket tid över och för lite plats i fraggkaren, jo man bygger in ett kar till🤣
Postat 31 december 20213 år Citera Vad gör man om man har för mycket tid över och för lite plats i fraggkaren, jo man bygger in ett kar till Gillar hur du tänker. 😂
Postat 1 januari 20223 år Författare Inte just nu, men det kommer☺️ Har precis lyckats nolla fosfaten så allt behöver hämta sig igen🥴
Postat 2 januari 20223 år Inte just nu, men det kommer[emoji3526] Har precis lyckats nolla fosfaten så allt behöver hämta sig igen[emoji3061]Det har hänt mig med.. nu vägrar n/p gå ner [emoji1]
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.