Postat 23 november 201311 år Det ser ju så litet ut , kul att du kör igen! Kommer ju ihåg hur maffigt det egentligen är! *respekt*Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 23 november 201311 år Författare Får se vad man kan hitta på denna gången... Blir till att beställa ny belysning i veckan och nya cirkulationspumpar, älskar att handla!!!!
Postat 24 november 201311 år Författare Led, troligtvis orphek och 2 stTunze Turbelle® masterstream 6508.Blir nog fart i karet!!!
Postat 24 november 201311 år Då ska det väl bli lite sving i baljan Hur många enheter behöver du på belysningssidan?Skickas från min iPhone via Tapatalk
Postat 24 november 201311 år Författare Börjar med 3 enheter... sen blir det nog utökning när det börjar att fylla till med koraller
Postat 24 november 201311 år Va det dig jag köpte mitt percula 120 av ?I sånna fall vad hände med det stor för det va ju igång då ? Hur som mäktigt kar ska följas.
Postat 24 november 201311 år Författare Näää har aldrig haft ett percula 120 tror jag mmm....Det är bara att hänga på för nu ska det hända grejor!!!..
Postat 25 november 201311 år Led, troligtvis orphek och 2 stTunze Turbelle® masterstream 6508.Blir nog fart i karet!!!Orphek verkar vara med på tänket som ati och ps har anammat, dock inga t5or Misstänker att en t5-baserad uppsättning inte är att tänka på dock i detta fall.....Sent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 18 januari 201411 år Författare Se om man kan tömma under karet i morrn!!!Göra plats för ny sump!!!!!
Postat 18 januari 201411 år Vore kul om du verkligen ska drar igång på allvar igen o fläska på med lite vassa koraller!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 19 januari 201411 år Författare Det är stor risk för något speciellt!!!!Hoppas jag får tag på lite grejor i veckan!!!Pumpar hade suttit fint nu...
Postat 21 januari 201411 år Sitter nästan med hjärtflimmer efter att sett å läst din tråd från början, mitten å nu slutet som är början på nått nytt, Mållös, ALL RESKEKT till dej.Finns ju inte ord på hur impat detta moster är, som att på i källaren på tropikariet i Helsingborg.Önskar dej all lycka, de förtjänar man när man bygger akvariet först, sen väggar mm till huset runt om.Hoppas att kunna få se de live sen, bara sett det på youtube.
Postat 23 januari 201411 år Författare Absolut så blir det visning när allt är klart!!! Har en kompis som kommer att hjälpa till med snickeriet vilket gör att allt kommer att få sin egen plats denna gångeninget här och där utan rätt direkt och inga synliga sladdar odyl. vilket jag har slarvat med innan.Ser att jag har mer än 100 000 visningar på denna sidan!!!! Kul att det finns intresse!!!Kul att vara igång igen!!
Postat 23 januari 201411 år Vad skoj att du är igång igen. Självklart är man intresserad av hur det går med ditt projekt, det är ju en hel del utöver det vanliga . Lycka till!Jag följer med spänning .
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.