Patrik Postat 17 maj 2008 Författare Postat 17 maj 2008 jo...men den är för långt ifrån rutankameran är inte bra,´+ den är mycket blåare uppeifrån,ska låna en bättre kamera då ska vi sejag är nöjd med cirkulationen...men pumparna är inte dom bästa (dom låter för mycket)så det blir nog fler deltec pumpar i framtiden döda zoner...vet ej faktiskt men jag tror inte det, har bra fart på vattnetfår snart börja bruka allvar med planktonreaktorn, det är nästa projekt. Citera
Keek Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 du får köra med teleobjektiv i det karet inte macroläge LOL Citera
Patrik Postat 21 maj 2008 Författare Postat 21 maj 2008 Lite bilder på nyinköpt hos TedDet blir snart ny kamera.........jag lovar! Citera
-=Mr_B=- Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Då väntar vi på tillväxt, och lösningen på ditt lilla algproblem sen är det fragträff hos dig? Alla som tar med en bakelse för minst 4'a pers får en frag ur karet. ;- )Hoppas det överträffar dina vildaste förhoppningar när baljan för ta sig lite.B! Citera
Tedb Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Riktigt fina bilder Patrik. Ditt akvarium är ett monster. Jag måste få kika förbi nångång å kika på det. RESPEKT Citera
Patrik Postat 21 maj 2008 Författare Postat 21 maj 2008 Det ser jätte bra ut i karet, algerna ser ut till att förvinna.Jag är inte mycket för bakelser, (inte på dom vilkoren hehe )Ska kanske börja planera en träff? Citera
OskarW Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 hehe man får nog försöka hårt om man ska lyckas övermata detta karet ;P Citera
Patrik Postat 21 maj 2008 Författare Postat 21 maj 2008 Lite förmycket varje dag så blir det fel.....lättare än man tror fast det tar längre tid Citera
Freddi Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Här kommer lite bilder från Patriks öppet hus som jag hade lovat att lägga upp!!Bättre sent än aldrig!!Hoppas du tycker att några av dem är bra Patrik!! Citera
OskarW Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 tycker den första översikts bilden är bäst, man ser verkligen att det är STORT på den bilden Citera
crille Postat 21 maj 2008 Postat 21 maj 2008 Vilket grymt akvarium du har !dit får vi åka:) asläckert! Citera
OskarW Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 alltså det är ju nästan så man vill åka kommunalt från stockholm bara för att se det jättekaret.synd att mina föräldrar inte är lika intresserade som jag. Citera
Freddi Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 Måste bara skriva att på första bilden ser du bara lite mer än hälften av akvariet!!Jag kan lägga in en bild på hela karet men jag tycker inte riktigt den ger rättvisa åt karet riktigt.Därför lade jag ej upp den.För det är betydligt finare än på denna bilden !!Men för att få lite känsla för hur stort det egentligen är så här kommer den !!tycker den första översikts bilden är bäst, man ser verkligen att det är STORT på den bilden Citera
Patrik Postat 22 maj 2008 Författare Postat 22 maj 2008 kommer nog fler bilder i helgen.....ska åka och köpa riktig kamerasuper bilder Freddi..!!! Citera
Hultis Postat 22 maj 2008 Postat 22 maj 2008 sååå läckert med djupa kar! *respekt* jättefint förövrigt oxå Citera
Wiking Postat 23 maj 2008 Postat 23 maj 2008 Härligt!!!Vart går gränsen mellan Saltvattens akvarium och Saltvattens pool? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.