Gå till innehåll

Patrik´s 5000lit kar


Patrik

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mycket vackert. Jag måste säga att du har prioriteringarna helt rätt. Jag får hålla ett öga på tråden angående träff, för det här känns som om det måste ses. Men jag varnar dig. Du kommer ha en flock människor som står och trycker näsan mot frontglaset, och rent allmänt ser töntiga ut. Jag kommer antagligen att utmärka mig, genom att högljutt kommentera beteende som du sett dagligen och anser är fullt normalt. Som om det inte räcker med att jag ser förvirrad ut menar jag...

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Puhh, så har man då kvicknat till efter att ha svimmat av i soffan - WoooW! Detta var helt makalöst! Jag är ödmjuk inför ditt mäktiga sätt att prioritera här i livet - först jättekaret, sedan huset... Jag skulle gärna komma på din träff, men eländigt långt från Stockholm.

Stort GRATTIS till ett enormt bygge och jag kommer med spänning att följa fortsättningen!

/Gierth

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa uppgradering, bygger du då en 50m X 50m cementgrop, ditt hus i mitten, saltvatten runt det?

Jag har onlinehandlat en rullator nu, för mina ben bär mig inte efter det här helt otroligt, fantastiska, vackra, SJUKT MAJESTÄTISKA akvarium du har byggt.../bow

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...