Arcticreef Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Ibland har jag sett bilder på burkar som gått väldigt länge. Men hur "gammalt" kan ett akvarium egentligen bli? Vad är det äldsta akvarium som ni känner till? Citera
adddo Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 PaulB på reefcentral. Tror hans varit igång ca 30 år. Citera
Arcticreef Postat 7 april 2008 Författare Postat 7 april 2008 PaulB på reefcentral. Tror hans varit igång ca 30 år.Finns det bilder av det? Citera
adddo Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 japp.. sök på reefcentral... Väldigt annorlunda kar, men det har sin charm antar jag. Citera
Arcticreef Postat 7 april 2008 Författare Postat 7 april 2008 japp.. sök på reefcentral... Väldigt annorlunda kar, men det har sin charm antar jag.Häpnadsväckande!http://reefcentral.com/gallery/showphoto.php?photo=89505&papass=&sort=1&thecat=500 Citera
jens karlskrona Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 34 år, det är tålamod det.snyggt men lite udda var det allt, tex gamla flaskor vet i fasen om jag skulle petat i.Men vem vet om en 30 år? I synnerhet om man tjötar vidare på SG , då lär man nog va tokig nog att stoppa ner både det ena och andra lagom till pensionen. Citera
Arcticreef Postat 7 april 2008 Författare Postat 7 april 2008 34 år, det är tålamod det.snyggt men lite udda var det allt, tex gamla flaskor vet i fasen om jag skulle petat i.Men vem vet om en 30 år? I synnerhet om man tjötar vidare på SG , då lär man nog va tokig nog att stoppa ner både det ena och andra lagom till pensionen. "Levande Glas"? Citera
stigigemla Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Jag har för mig att förebilden är New Yorks hamn. Fast korallerna? Citera
PatriksS Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Hmm,, jag tyckte att det såg ganska brunt och smutsigt ut (förutom bubbelkorallen). Citera
DSB Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Det vackraste karet var det kanske inte, fast jag har sett många sämre.Det häftiga är ju att det varit igång drygt 30 år, de flesta burkar läggs ju ner efter ett litet tag bara vanligen pga bristande tålamod. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.