Postat 7 april 200817 år Ibland har jag sett bilder på burkar som gått väldigt länge. Men hur "gammalt" kan ett akvarium egentligen bli? Vad är det äldsta akvarium som ni känner till?
Postat 7 april 200817 år Författare PaulB på reefcentral. Tror hans varit igång ca 30 år.Finns det bilder av det?
Postat 7 april 200817 år japp.. sök på reefcentral... Väldigt annorlunda kar, men det har sin charm antar jag.
Postat 7 april 200817 år Författare japp.. sök på reefcentral... Väldigt annorlunda kar, men det har sin charm antar jag.Häpnadsväckande!http://reefcentral.com/gallery/showphoto.php?photo=89505&papass=&sort=1&thecat=500
Postat 7 april 200817 år 34 år, det är tålamod det.snyggt men lite udda var det allt, tex gamla flaskor vet i fasen om jag skulle petat i.Men vem vet om en 30 år? I synnerhet om man tjötar vidare på SG , då lär man nog va tokig nog att stoppa ner både det ena och andra lagom till pensionen.
Postat 7 april 200817 år Författare 34 år, det är tålamod det.snyggt men lite udda var det allt, tex gamla flaskor vet i fasen om jag skulle petat i.Men vem vet om en 30 år? I synnerhet om man tjötar vidare på SG , då lär man nog va tokig nog att stoppa ner både det ena och andra lagom till pensionen. "Levande Glas"?
Postat 8 april 200817 år Hmm,, jag tyckte att det såg ganska brunt och smutsigt ut (förutom bubbelkorallen).
Postat 8 april 200817 år Det vackraste karet var det kanske inte, fast jag har sett många sämre.Det häftiga är ju att det varit igång drygt 30 år, de flesta burkar läggs ju ner efter ett litet tag bara vanligen pga bristande tålamod.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.