Tedb Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Jag ska upp till Stockholm den 15 de och har just ingenting alls för mej på dagen där. Är de nån som har lust å ta en fika å tjöta lite ?mvh Ted Citera
Tedb Postat 8 april 2008 Författare Postat 8 april 2008 Ja, kanske får det bli så. Verkar inte vara många frivilliga och Triton är alltid värt att våldgästa. Himmelriket är aldrig fel. Annars får jag väl ligga o pilla navelludd på hotellrummet tills tjejen ryckt färdigt i galgarna på stan :-) Citera
Sillen Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Är du inne i stan? Är det hela dagen du ligger på hotellrumet? Skulle vara kul att träffas och jag jobbar i stan. Vi kan höras när det närmar sig! Citera
Tedb Postat 8 april 2008 Författare Postat 8 april 2008 Bor på Sheraton. SillenKul om de kunde bli ett litet gäng som träffas. Vilket de verkar bli. Citera
BroderIsak Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Stefan du fikar väl hela dagarna?PatrikJAPPP!! Citera
Tedb Postat 8 april 2008 Författare Postat 8 april 2008 Jag tror att det finns en möjlighet att Daniel "Metcrue" är uppe och besudlar Stockholms gator han med så de kan bli en riktigt trevlig fika/lunch (mitt på dan öl för mej som inte kör) grej. :-) Citera
Vargklo Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 I'm in (enligt PM).Sillen, jag tror att salar är lite orolig för att militären inte har fullt fokus på landets försvar om det ska fikas för mycket Citera
BroderIsak Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Är vi inne på ÖL nu också... Man kanske skall åka tåg för första gången på 10år. (obs och samtidigt vara lite miljövänlig med) Lunch skulle vara kanon för mig.... Citera
Sillen Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 I'm in (enligt PM).Sillen, jag tror att salar är lite orolig för att militären inte har fullt fokus på landets försvar om det ska fikas för mycket Ahh! Då är jag med! Men jag tror att alla blir nöjda om jag flexar ut ett tag och på det bidrar med att inte förbruka pengar då det inte ska bli krig på 10 år. Hinner nog med en långlunch eller fika! Citera
adddo Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Jag jobbar inne i city, så jag e på om det funkar mellan möten o annat... Citera
Tedb Postat 9 april 2008 Författare Postat 9 april 2008 Kul, det ska verkligen bli skoj att få IRL personligheter till alla forumspolare. Citera
Tedb Postat 9 april 2008 Författare Postat 9 april 2008 Finns de nån restaurang som har både lunch och saltvattensakvarium ? Ni kan stan bättre än mej. Citera
BroderIsak Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Jag är dålig på Lunchställen istan så nån annan får ta staffetpinnen Citera
Jaken Postat 10 april 2008 Postat 10 april 2008 Jag sitter också i city, kan tänka mig att få sätta ett ansikte på Ted över en lunch eller fika. Citera
Tedb Postat 14 april 2008 Författare Postat 14 april 2008 Inte vad jag vet. Jag e bonnen på banan så välj ni nåt bra ställe. Jag kommer upp till Stockholm vid 11 tiden. Citera
Sillen Postat 14 april 2008 Postat 14 april 2008 Jag är också i det avseendet bonden! Jag hoppas att någon som känner stan bättre föreslår tid och plats! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.