Zemilor Postat 29 december 2009 Postat 29 december 2009 Vad bra! Som jag har förstått det är det lite av ett allroundpreparat som gynnar färgen hos flera olika koraller! Man skulle juh slippa jaga varje enskilt värde även om man får göra stickontroller om någon färg börjar försvinna ;-)Hade en handlare som rekommenderade mig att inte använda det fler än fem ggr per år?
Bengan Postat 7 februari 2010 Författare Postat 7 februari 2010 Lite bilder på hur karet ser ut nu innan jag sätter igång med ZEOvit igen. Karet ska tömmas och rengöras innan dess. Det är inget vackert kar att titta på just nu, men det ska bli igen. Draken som går i karet.Min rosa montipora.En helbild på eländet.
a.nilson Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Snyggt Bengan! Får väl komma in en dag o titta till mantisen.
Freddi Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Fina kort Bengan !!!!Karet blir säkert bra igen när du kommer igång med zeon igen.
a.nilson Postat 21 februari 2010 Postat 21 februari 2010 Sjuka färger du har fått till trots du kör skummarlöst.
Bengan Postat 5 mars 2010 Författare Postat 5 mars 2010 Nu har jag tagit beslutet att nergradera. Ska köra med ett mindre kar skummarlöst, med täta vattenbyten istället. Återkommer med en ny tråd när det blir aktuellt. Ett ev kar är redan på ingång.Detta karet kommer att än en gång åka ut till försäljning, annons kommer upp här på guiden snart.
Rekommenderade inlägg