jupiter Postat 15 juni 2008 Författare Dela Postat 15 juni 2008 ja jag har ju bestämt mig att bygga nytt, har startat en tråd om detta. men jag tänkte att jag skulle få klarat koraller och dylikt tills det nya skall kunna ta över.men det är klart att man kan kanske få någon att vara hyresvärd för mina koraller och flytta fisken till källaren i ett eget akvarium där. för när man bara har fisk akvarium behöver man väl inte så mycket sten eller har jag fel?peter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 har du fisk, behöver du ju biofilter, typ LS - annars brukar dom stryka med snabbt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 ja jag har ju bestämt mig att bygga nytt, har startat en tråd om detta. men jag tänkte att jag skulle få klarat koraller och dylikt tills det nya skall kunna ta över.men det är klart att man kan kanske få någon att vara hyresvärd för mina koraller och flytta fisken till källaren i ett eget akvarium där. för när man bara har fisk akvarium behöver man väl inte så mycket sten eller har jag fel?peterok..har nog missat att du redan tänkt starta om...sorry..tyvärr är min fyrarummare full;)...annars hade jag gärna skött om dina koraller under ombyggnaden;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.