Dimorb Postat 30 juli 2008 Författare Postat 30 juli 2008 Den äter på stenen och i viss mån även något litet bett på korallerna. Men för det mesta är det kalkalger som står högst upp på listan. Inte direkt impulsköp men inte heller något särskilt planerat. Hade läst på en del om den sedan tidigare och velade länge fram och tillbaka när jag såg den i affären. Den får ju gå här tills den börjar frossa i koraller..Nja jag häller i en del små saker för att krypen i akvariet skall föröka sig lite bättre men matar inte korallerna något extra.
Dimorb Postat 15 augusti 2008 Författare Postat 15 augusti 2008 Så har man varit framme igen och tagit lite innan de nya sakerna kommer.. Akvariet är ju uppbyggt mycket kring Euphylliorna så får väl börja med dem.Ny hysterix..Caulestrea furcata är för underskattad bland korallernaCaulestrea curvata är kanske uppskattad.. Sist och minst några nya zooanthus.. har fått fler färger men de vill inte komma fram på fotografierna.
alofstrand Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 ser att mina före detta koraller trivs bra i ditt kar
saltbjörkan Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 ser ju rigtigt trevligt ut!Du vill inte byta bort ett Euphylliorna huvud till mej? =)
Dimorb Postat 18 augusti 2008 Författare Postat 18 augusti 2008 Klart jag vill Jag vill alltid byta.. maila mig så fixar vi..
Dimorb Postat 23 augusti 2008 Författare Postat 23 augusti 2008 Nya fraggar.. Tack Borg.. Var på väg att slänga ut denna men lät den ligga kvar och det var nog bra för den har börjat ta sig igen trots postens något omilda behandling..
saltbjörkan Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 Klart jag vill Jag vill alltid byta.. maila mig så fixar vi..hadde helt glömt bort att jag frågat dej haha =) nu har du pm../Marcus
Dimorb Postat 23 augusti 2008 Författare Postat 23 augusti 2008 Ingen fara alls.. du har fått svar nu.
Vargklo Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 Snyggt foto på den första fraggen!Jag tycker också om när det böljar av euphyllia i karet
Dimorb Postat 23 augusti 2008 Författare Postat 23 augusti 2008 Tack så mycket Calle.. Euphylliorna passar bra med hur mycket tid jag har till akvariet också. Inte den svåraste korallen kanske men lätt en av de finare.Skall ge det ett försök med en mindre andel sps:er så får vi se. Har dock inte tid med att bygga upp något avancerat eller större just nu.
Dimorb Postat 13 september 2008 Författare Postat 13 september 2008 Fler korallbilder. Har börjat samla på mig lite ricordea florida också.
alofstrand Postat 24 september 2008 Postat 24 september 2008 ser bra ut andre.... ser att korallerna trivs
Dimorb Postat 24 september 2008 Författare Postat 24 september 2008 Jo hyfsat i alla fall.. man blir lite petig och vill ju helst att allt hela tiden skall må superbra men det kanske är att sikta för högt.
Ahab Postat 25 september 2008 Postat 25 september 2008 Nya bilderlinslusarnaVad är det för fisk i nederkanten av bilden?
Rekommenderade inlägg