Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
sötvattens tetror.....

det kan inte vara nyttigt i längden. bubba äter ju av musslorna men inte så mycket som jag trodde.

Men han simmar ju hela tiden och äter från stenen så han kanske inte är sugen bara. Får ge det ett par dagar.

låter ju ändå bra att han äter lite,, hade han varit rejält hungrig så hade han nog tuggat på... värre om han bara tvärvägrat..

mvh manne

• Svar 714
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Har märkt ett annorlunda beteende på min strigata. Han tar allt som inte är förtungt för han och lägger det i en grotta. Ser ut som han bygger ett hem.

Nån som har varit med om samma???? Man kanske skulle köpa en till om det är så att han är sugen att para sig??

Postat

jaha man blir bara så trött. Tjejen hittade min imperiator fast i en sten i morrse......."sleeping whit the fishes".

Både min picasso och kirurg är helt nerlusade med prick....

Postat
skall kolla runt.....verkar som jag inte kommer klara mig undan det....

du hade nog behövt det förr eller senare.!

jaga fatt på ett uvc , sen ska du nog vänta tills karet är flyttat med att sätta i mer fisk.

mvh manne

Postat
mmm antagligen.

Tråkiga är att jag får hem två fiskar till nästa lördag.

då är nog ett uvc viktigast just nu, tråkigt o släppa i fisk där man huserar prick redan innan fisken är i. vad för firrar är det ?

mvh manne

Postat
tack...manne......har fixat extra baljor idag inför flytten. Bara jag inte förlorar fler nu.

börjar flytten närma sig då ? ska bli intressant o se vad resultatet sen blir när allt är klart..

mvh manne

Postat
Den var häftig, man blir sugen på fish only jag med när jag ser din burk.

Fish only är inte igång än så säga.....är mitt uppe i renovering just nu. När allt är färdigt så kommer jag bara skiva i den andra tråden.

just nu hoppas jag bara.....lite många dödsfall just nu.

Postat

Då har jag noterat det sista dödsfallet på nån dag nu.....marvina, marvins fästmö är oxå borta. Alltså vilken skit.

Har planerat 2 tecknik köp nu iaf....en stor uv-c och ozongenerator. Hoppas att fiskarna överlever till jag har pengarna bara.

Postat (ändrat)

Nån som vet om Deltec är ozon säker förresten??

Var lite snabb att fråga...hittade simontorps hemsida och fick mitt svar där.

Ändrat av amatören
Goggle är effektivt och man är lat.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...