Gå till innehåll

Mitt första sva....800 L


amatören

Rekommenderade inlägg

  • Svar 714
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

jaha....då var det helg igen och så klart hade den lokala handlaren fått in en leverans. Man stod där som ett fån me kortet i högsta hugg. Blev en elddvärgkejsare.

Så nu är jag upp i:

P.Imperiator (Kejsare)

C.Argi (Dvärgkejsare)

C.Bicolor (Dvärgkejsare)

C.Bispinosa (Dvärgkejsare

C.Loriculus (Dvärgkejsare)

Moorish Idol

C.Rafflesi

C.Rostratus

V.Strigata

A.Ocellaris (2st)

N.Ocellatus

C.Viridis (10st)

L.Amboinensis (2st)

S.Hispidus

En sjöborre som jag inte hittar namnet på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tjena.

Var ju på saltträff i går ....fick med mig en röd flakväxande montipora och en annan korall som jag inte vet vad det är? verkar trivas iaf.

Allt såg bra ut i går men när jag kom hem i dag så låg min C.Rafflesi på botten och flåsade, fiskade upp han och la han i en burk med akvarium vatten och droppade i lite medicin men det tog en timme till så dog han.....mysko som fan!?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Henrik, jag råkar ha från en säker källa att SVG inte fungerar på Iphone.

Det stod på Internet, så det måste vara sant.

;- )

B!

väldigt onödig kommentar. Inte uppskattat.

Hydnoporan som jag fick av manne klarade sig både mot idolen och fjärilsfiskar.....men när coral beauty fick smak på den så var den inte lång livad.....tråkigt för det var en riktigt fin korall.

Har köpt en ny fisk oxå en A.pyroferus från lokala fisk handlaren......härligt citron gul är han.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

blev sne över att inte hitta kirurgen.......så jag fyllde en byta med vatten slängde ut stenen.

Titta vad jag hittade inkörd i en sten......så sent som i går när jag släckte såg jag han simma omkring....jävligt irriterande.....vill nån köpa skiten så säg till så kan vi nog komma överrens

post-3980-14468917624605_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så att du har något som jagar nattetid, och att "inkörd i sten" är skafferi för den samma?

Funderar på typ en spearer, eller något.... Fast de brukar ju käka med en gång. Är ju så jäkla tragiskt att hålla på och stoppa i nya saker i karet bara för att förlora dem helatiden. Men frågan är ju varför de går åt :- (

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så att du har något som jagar nattetid, och att "inkörd i sten" är skafferi för den samma?

Funderar på typ en spearer, eller något.... Fast de brukar ju käka med en gång. Är ju så jäkla tragiskt att hålla på och stoppa i nya saker i karet bara för att förlora dem helatiden. Men frågan är ju varför de går åt :- (

B!

Ja det är frågan.....har plockat ut en del av stenen som var i det röset. men har aldrig hört nåt knäppa eller nåt sånt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...