wrang Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Kolla denna film på Youtube.http://www.youtube.com/watch?v=oCzN4A5PSf4 Siken Tomte Citera
-=Mr_B=- Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Klädsel, frissa, helhetsintrycket är verkligen = hustomte.Kul.B! Citera
Johan2x Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Ja man kan ju inte mer än hålla med.(Hade nästan hoppats på att han halkade)/J Citera
Trollsvans Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 En del människor har för lite att göra och för mycket prylar (kameror)... men det är ganska underhållande. Citera
Jaken Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Är det bara jag som hoppades på att 25 borstmaskar hade gömt sig i filtret när han gladeligen stampade omkring barfota. -Dessa sötvattensakvarister, rena grottmänniskorna. (med ett nedvärderande hånfullt tonläge) Citera
Christer T Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Har alltid varit misstänksam mot män i långkofta. Där fick man "vatten på sin kvarn". Citera
Aqua_Max Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Är det bara jag som hoppades på att 25 borstmaskar hade gömt sig i filtret när han gladeligen stampade omkring barfota.Du var inte ensam om att tänka på borstmaskar. Hade filtret varit från ett normalt saltvattensakvarium hade givetvis borst från borstmaskar varit ett rejält stort problem för fötterna, men det finns även ett gäng andra lägre djur med nässelgift, kalkskal, kalkrör, kalknålar, osv som också kan orsaka kliande, sticksår eller skärsår på fötterna. T.o.m. kalkflagor från kalkalger kan ge skärsår och sedan finns bakterier osv som kan orsaka inflammation i såren efteråt. *ryser* Det finns anledningar till varför jag brukar använda skyddshandskar när jag rengör filter etc från saltvattensakvarium med händerna.Detta påminner mig om när jag var ett barn och det var ett stort nybygge av bostäder i närheten av där jag bodde. Jag och min syster lekte och hoppade samt rullade glatt omkring bland de stora mjuka balarna av glasfiberull. Det var en tidsfördröjning innan vi märkte något, men uj, uj, vad vi fick klåda i skinnet. Kändes som om huden brann över hela kroppen och intensiteten bara ökade. Blev mycket gråtande och duschande den dagen... Citera
Trollsvans Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Om inte annat hade det ju blivit en ännu mer spännande film om han halkat... Citera
Keek Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 jag sitter och undrar vem som filma mig ?fast jag brukar spela Zorba på stereon Citera
Keek Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Fan nu kan man inte göra rent filtret utan och tänka på denna snubbe.Fast det gör det lite roligare förstås jag står och skrattar högt i tvättstugan heheva den är ju borttagen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.