Ted saltakvarium Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Hej!Jag ville veta hur jag bäst får tag sådna här koraller? Jag har fastnat starkt för dessa koraller, för de ser så vackra ut.En länk på en hemsida: http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.tmc-ltd.co.uk/images/decoral/decoral-st1221l.jpg&imgrefurl=http://www.tmc-ltd.co.uk/aquarium/decoral-coral.asp&h=421&w=443&sz=78&hl=sv&start=10&usg=__RjMW-mGOnbffQyQ-9mzcWnYe9SI=&tbnid=30RruSyCNwGufM:&tbnh=121&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3DDeCoral%26gbv%3D2%26hl%3Dsv%26sa%3DGMen hur vet jag om en hemsida är säker att handla på? Någon som har köpt sådna här koraller på något sätt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 oj. att våga säga att man vill ha plast i karet här på svg är modigt Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med mer information. så igentligen var mitt inlägg helt onödigt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 21 augusti 2008 Författare Dela Postat 21 augusti 2008 oj. att våga säga att man vill ha plast i karet här på svg är modigt Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med mer information. så igentligen var mitt inlägg helt onödigt...Haha, modigt? Det gör inget. Det är lätt gjort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Visst är dom snygga... ända tills det börjar växa alger på dom, vilket borde ske inom några dagar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 KOLLA din tråd sär finns en länk till en amerikansk sida. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanneG Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Visst är dom snygga... ända tills det börjar växa alger på dom, vilket borde ske inom några dagar.Då får man väl ta upp dom ocg borsta rent dom 1 gång i veckan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Då får man väl ta upp dom ocg borsta rent dom 1 gång i veckanproblemet är väl att skrubba bort alger utan att skrubba sönder den, kalkalger sitter HÅRT. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Doppa i ättika kanske är bättre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Det finns färgglada plastkoraller till salu i butiken vid utgången på Kolmårdens akvarium.Sedan finns det mycket riktigt en länk i din egen tråd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanneG Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Doppa i ättika kanske är bättre.Eller först lägga i lösning. och sen borsta försiktit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanneG Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Dubbel inlägg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 21 augusti 2008 Författare Dela Postat 21 augusti 2008 Det finns färgglada plastkoraller till salu i butiken vid utgången på Kolmårdens akvarium.Sedan finns det mycket riktigt en länk i din egen tråd.Men ser de ut som dessa "Decoral"? Tåler de saltvatten om det inte är det märket, samt ser de lika bra ut som "Decoral"?Kolmårdens djurpark ligger närma Helsingborg... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 Men ser de ut som dessa "Decoral"? Tåler de saltvatten om det inte är det märket, samt ser de lika bra ut som "Decoral"?Kolmården har pyntat sitt stora hajkar med några av dessa färgglada koraller, så nog tål de salt. Sedan kan jag ha mina egna åsikter om hur det ser ut, men billigt är det säkert för dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 TMC är en av de mer seriösa aktörerna på akvariemarknaden så att handla på deras hemsida är nog ganska riskfrit. De saluför bland annat Tropical Marine saltet.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 21 augusti 2008 Författare Dela Postat 21 augusti 2008 Kolmården har pyntat sitt stora hajkar med några av dessa färgglada koraller, så nog tål de salt. Sedan kan jag ha mina egna åsikter om hur det ser ut, men billigt är det säkert för dem.finns det bilder på några? är det möjligt att beställa av dem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 21 augusti 2008 Dela Postat 21 augusti 2008 finns det bilder på några? är det möjligt att beställa av dem?Ring och kolla med dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.