Gå till innehåll

Allmän upplysning.


Laggeman

Rekommenderade inlägg

Hej allesamman. Jag skriver denna tråden med anledning av att jag kommer jobba extra i en zoobutik en del framöver, nämligen Zoogiganten.

Jag kommer alltså inte att beröra trådar som har med dem att göra på något vis för att undvika att det kan komma upp åsikter om partiskhet eller liknande. Likadant kommer det som handlar om ZG som diskuteras i moderatorskretsen utanför forumet att vara off-limits för mig.

Jag har tagit upp detta med övriga moderatorer om jag skulle vara kvar eller ej, men har inte fått några sådana uttalanden, så jag kommer stanna kvar som moderator.

Jobbet begränsar sig till akvarieavdelningen, kommer att ske på helger, och jag kommer jobba ihop med Dusko och/eller Kenta.

Jag hoppas att Ni kommer ha fortsatt förtroende för mig som moderator och att vi med detta klargörande ite behövar ha spekulationer om vad som egentligen gäller.

Tack för ordet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Va¿!? Partisk, ut med dig! Moderatorer som jobbar i fackhandeln vi är intresserade av och kan använda sig av eventuella kontakter genom arbetet för att lura reda på information, eller kanske hjälpa till med att ta hem specifika invånare och utrustning till våra skötebarn? Nä, vet du vad, så kan vi inte ha det. Inte på villkors vis. Mig kommer du aldrig se på ditt jobb. Skamligt att försöka köpa sig positiv publicitet genom att muta en moderator med jobb...

;- )

Mycket nöje, och lycka till med jobbet. Var du arbetar bör inte inverka på din kapacitet som moderator, utöver den eventuella minskning i fritid som du drabbas av. Börjar du framstå som partisk i dina inlägg, får vi ju hacka på dig då.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jimmy är lite blyg av sig som säger att ingen hade något att erindra i moderator kollegiet. Vi bad att han skulle stanna kvar och at vi från vår sida inte såg att det skulle bli några problem.

Björn frågar lite om de får hugga på Jimmy om han är partik, bättre ni skickar ett PM till någon moderator ni har förtroende för alternativt att ni rapporterar inlägget via den knapp som finns i alla inlägg!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...