HardStyler Postat 14 oktober 2008 Postat 14 oktober 2008 det är iallafall vad jag tror att det är, det ser precis ut som räkor och är grå-vita i färgen.. de flesta är runt 1 cm långa men nu har det dykt upp ännu flera mindre, och de verkar vara nattaktiva! äter alger och annan överbliven matvad kan det vara? de enda räkorna jag haft i mitt kar är 2 putsarräkor som blev uppätna av vår paddelaborre.. men nu är de flesta fiskar borta, de enda som är kvar är en bicolor dvärgkejsare å en trerandig damselfisk..nån som har en idé? Citera
Trilobite Postat 14 oktober 2008 Postat 14 oktober 2008 I stenen bor ofta många olika arter små kräftdjur. Citera
stigigemla Postat 14 oktober 2008 Postat 14 oktober 2008 Det är nog amphipoder små kräftdjur som är släckt med våra märlkräftor. Citera
-=Mr_B=- Postat 15 oktober 2008 Postat 15 oktober 2008 Normalt ingenting eftersom fiskarna brukar gilla att äta dem... Vilket antagligen dina med har gjort. Vilket är anledningen till att de syns först nu?B! Citera
HardStyler Postat 15 oktober 2008 Författare Postat 15 oktober 2008 låter logiskt.. men jag ska flytta akvariet om ett par veckor, kommer alla dö då? :s Citera
GimliX Postat 15 oktober 2008 Postat 15 oktober 2008 dom har förmodligen redan rest enda från indonesien så en resan inom Sverige klarar dom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.