Gå till innehåll

Var finns butikerna?


volvotic

Rekommenderade inlägg

Hej Chrille!

Om du tittar mitt i den översta menyraden så har du en länk där det står "Länkar". För du din muspekare över den så får du ner en meny där du överst hittar en länk som heter "Svenska butiker". Klickar du på den så kommer du hit. Bara att börja söka. :) Lycka till!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Närmaste saltvattensbutik för dig bör vara Amazon som inte är med i länklistan, den finns på Zakrisdal i Karlstad.

http://discus.ms/default.asp

Annars är det ju Göteborgsområdet som gäller med Ciklidhuset, Marinakvariet och Bioted, de hittar du i länkarna. Det kan också tänkas att vanliga zoobutiker kan ta hem somligt från Imazo till dig om du beställer.

För min del så får jag nog säga annars att det är lättare att hitta butiker än vad som är lyckat för ekonomin.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Närmaste saltvattensbutik för dig bör vara Amazon som inte är med i länklistan, den finns på Zakrisdal i Karlstad.

http://discus.ms/default.asp

Annars är det ju Göteborgsområdet som gäller med Ciklidhuset, Marinakvariet och Bioted, de hittar du i länkarna. Det kan också tänkas att vanliga zoobutiker kan ta hem somligt från Imazo till dig om du beställer.

För min del så får jag nog säga annars att det är lättare att hitta butiker än vad som är lyckat för ekonomin.

För gärna in butiken i registret så kan fler ta del av informationen i framtiden! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på dej gôtt med en till Värmlänning det finns ju bara Amazon i närheten. Men du kan ju alltid ta en tur några mil in i norge vet om 4st butiker som brukar ha ett fint utbud på koraller och fisk, ska antagligen dit senare i mars du kanske vill bli med.

hälsningar:

reefer6

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på dej gôtt med en till Värmlänning det finns ju bara Amazon i närheten. Men du kan ju alltid ta en tur några mil in i norge vet om 4st butiker som brukar ha ett fint utbud på koraller och fisk, ska antagligen dit senare i mars du kanske vill bli med.

hälsningar:

reefer6

Bengt, vart ligger dessa butiker i Norge? Och har du koll på vad dom heter oxå så är du en ängel.

Mvh Jens.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller akvariedjur från Norge så finns det tre alternativ:

1 - Ta krånglet med nya EG 1251/2008, det kommer då långt jag kan förstå att krävas besiktning av veterinär eller liknande och anmälan till det datoriserade djurtransportspårningssystemet vilket då innebär att fan är lös, det är papper och kostnader så man smäller av.

2 - Smuggla skiten och hoppas på det bästa.

3 - Glöm hela saken

Jag får nog säga att alternativ tre är det som jag skulle rekommendera.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...