Gå till innehåll

Grönblått vatten i skummarkoppen!?! - Hör det ihop med vodkametoden?


malm

Rekommenderade inlägg

Kanske "Gröna hissen" också? ;)

Malm, säg till om du vill att jag ska ändra på rubriken så att det syns att det är i samband med vodkametoden du undrar.

haha ja man undrar nästan.. hehe.. men ajg vet ju inte om det är i samband med.. har doserat vodka i snart 2 veckor, men det blågröna vattnet kom inte förrsten igår eller förrigår... men tror du jag får fler svar på vad och varför det kan vara så så får du gärna ändra rubriken:D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

haha ja man undrar nästan.. hehe.. men ajg vet ju inte om det är i samband med.. har doserat vodka i snart 2 veckor, men det blågröna vattnet kom inte förrsten igår eller förrigår... men tror du jag får fler svar på vad och varför det kan vara så så får du gärna ändra rubriken:D

Ändrat enligt önskemål. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

okey.. enligt alla svar så tolkar jag det som att det inte är nåt farligt iaf.. jag antog bara att nitratet kanske ger vattnet en viss färg när den blir oraganisk av vodkan och skummas upp... för jag har alltid haft brun/svart soppa innna vodkan...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...