Gå till innehåll

Capote ny moderator på forumet


Vargklo

Rekommenderade inlägg

Hej

Lite om mig själv: Jag bor i Linköping och har haft saltvattensburkar i snart 20 år. Jag har haft lägre djur hela tiden plus ett större rovdjursakvarium under en period (muränor, drakar, tryckare och haj) och sett hur utvecklingen gått framåt vad det gäller teknik och kunnande inom saltvatten. Mitt senaste projekt som jag kör just nu är ett försök att skapa hög tillväxt med hyggliga färger i en näringsfattig miljö med hjälp av tillsatser av levade mat som plankton och bakterier. Samtidigt vill jag kunna klara en hög belastning med mycket fisk för att få det så likt naturen som det går. Det är på cirka 1000 l. Det finns rätt mycket om det i tråden om min burk.

I anknytning till akvarierna dyker jag så mycket jag kan (och har råd med) i tempererade hav. Mina dykpolare brukar tröttna rätt snart eftersom jag oftast ligger med näsan i någon korall. Någon som jag dök med sa att det urtrist, som ett långt j--vla säkerhetstopp.

Ser fram emot att bli moderator på SG även om jag inte riktigt vet vad det innebär ännu. Jag får se och lära av de andra moderatorerna och försöka låta bli att klanta till något. Jag har ju hängt på SG rätt länge och varit mer och mindre aktiv i perioder främst beroende på hur mycket tid man har framför datorn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...