Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
vad var det för pump o skummare ?

mvh manne

Pumpen är en dynamax tror jag. Får se vad jag hittar på. Ny pump eller ny skummare. Har ju varit väldigt nöjd med skummaren för övrigt.

• Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Pumpen är en dynamax tror jag. Får se vad jag hittar på. Ny pump eller ny skummare. Har ju varit väldigt nöjd med skummaren för övrigt.

just det jag.. ebay köpet med freddi.! går inte o koppla in vanlig aquabee typ som ersättning ?

mvh manne

Postat
Har bara hört gott om den skummaren så är du nöjd så kanske du får ta en extra funderar på en sådan. :)

Juste av Conny att låna ut sin!

Allt är ju så mycket roligare o bättre när man kan hjälpas åt.

Postat
Ska försöka fixa så jag kan få upp min nya lysramp så jag får 12x80w t5. Efter det så går det att experimentera med olika rör för bästa ljus.

ersätter den nya rampen den du har eller eller du ska ha 2 uppe ?

mvh manne

Postat
Blir 2st 6x80w. Det går ju om inte annat att köra 2 kar sen om d nu skulle bli för bra.

gott, blir säkert häftigt med 12 rör, bara o vraka o välja bland rören..

6-7 KZ-ng , resten blandat..

mvh manne

Postat
hoppas du kan köpa rören billigt.. inte kul när man ska byta ett par st.. än mindre 12st..

mvh manne

Det blir ju nåna tusen när alla ska bytas. Men smakar det så kostar det, bara att bita i d sura.

Postat
Det blir ju nåna tusen när alla ska bytas. Men smakar det så kostar det, bara att bita i d sura.

handla 'storpack' hehe.. ska bli riktigt trevligt o få se detta sen.

mvh manne

Postat
ersätter den nya rampen den du har eller eller du ska ha 2 uppe ?

mvh manne

NÄ inte kan han ersätta den fina EBAY rampen vi fixade till honom för en billig peng !!!-skrattar hysteriskt

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...