a.nilson Postat 26 oktober 2009 Författare Postat 26 oktober 2009 har du nån länk???Jag hittade själv på reeflex ...snygg fisk.Har fisk-Atlas där jag hittade den. Tänkte mixa några olika chromisar om det nu går att få tag i. Citera
Laggeman Postat 27 oktober 2009 Postat 27 oktober 2009 Oj, de blir rätt så stora jämfört med C. Viridis tex. Men snygg var den, kan säkert göra sig bra ihop med lite andra färger också. Bra val! Citera
a.nilson Postat 27 oktober 2009 Författare Postat 27 oktober 2009 Har aldrig sett dom i butik. Ska se om det går att beställa. Citera
amatören Postat 27 oktober 2009 Postat 27 oktober 2009 det blir ganska stor för att vara chromis!! Citera
a.nilson Postat 27 oktober 2009 Författare Postat 27 oktober 2009 det blir ganska stor för att vara chromis!!Får ju köpa dom små o inte mata med anabola. Citera
amatören Postat 27 oktober 2009 Postat 27 oktober 2009 jag har bott i ystad...det är nåt i vattnet där nere. Citera
a.nilson Postat 27 oktober 2009 Författare Postat 27 oktober 2009 jag har bott i ystad...det är nåt i vattnet där nere.Ja det måste vara det. Haha Citera
a.nilson Postat 27 oktober 2009 Författare Postat 27 oktober 2009 Tror mina nästa inköp får vänta tills jag kommit hem från semestern. Får se vad det blir, först ska d bli ny skummare. Citera
a.nilson Postat 28 oktober 2009 Författare Postat 28 oktober 2009 Tittade inom Håkanstorp idag han hade fått in en massa nya fiskar igår. Bäst av allt hittade chromis analis. tyvärr bara 2 så han skulle ta hem några till till mig. Citera
_Manne_ Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Tittade inom Håkanstorp idag han hade fått in en massa nya fiskar igår. Bäst av allt hittade chromis analis. tyvärr bara 2 så han skulle ta hem några till till mig.vad kul ändå att du faktiskt hittat vad du söker, inte så lätt alltid.var där något annat kul ? tänkte göra ett besök där snart.mvh manne Citera
a.nilson Postat 28 oktober 2009 Författare Postat 28 oktober 2009 Han hade skit snygg vitbröstad o några kirurger jag inte sett i butik innan. Citera
Yodelking Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Men Anders... skulle du inte komma inom när du passerade? Citera
a.nilson Postat 28 oktober 2009 Författare Postat 28 oktober 2009 Men Anders... skulle du inte komma inom när du passerade? Körde inte det hållet idag. Plus att det var pressat tidschema. Citera
a.nilson Postat 1 november 2009 Författare Postat 1 november 2009 Äntligen så börjar näringsvärdena på väg ner. När jag kommit hem igen så ska jag försöka få tag i en revpelare på ca 45-55cm i höjd. Citera
Freddi Postat 1 november 2009 Postat 1 november 2009 Bygg en egen av Ls, det blir kanske naturligare och ev. snyggare.Det tar lång tid innan det blir tillräckligt med alger mm. så den ser naturtrogen ut i karet annars.Bara en atnke från mig !! Citera
_Manne_ Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Äntligen så börjar näringsvärdena på väg ner. När jag kommit hem igen så ska jag försöka få tag i en revpelare på ca 45-55cm i höjd.min revkeramik pelare tog 2 månader på sig att skifta från vit till röd/lila.om det är något sådant du är ute efter.. ganska enkelt o fästa koraller på den varsom faktiskt.mvh manne Citera
a.nilson Postat 2 november 2009 Författare Postat 2 november 2009 Har funderat på om man ska göra den själv eller köpa färdig. Allt beror ju på priset som vanligt.Det är nåt åt de hållet som du har manne. Citera
_Manne_ Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Har funderat på om man ska göra den själv eller köpa färdig. Allt beror ju på priset som vanligt.Det är nåt åt de hållet som du har manne.min gick på en tusing.. 50 hög.. mycket pengar men ångrar inte det i daxläget.. fiskarna gillar den o simmar igenom håligheterna på den, och smidiga gropar i den för koraller..mvh manne Citera
a.nilson Postat 2 november 2009 Författare Postat 2 november 2009 Får se hur jag gör. Men den SKA bli en. Citera
a.nilson Postat 3 november 2009 Författare Postat 3 november 2009 Har hämtat min nivåvakt Aqua medic sp3000 idag. Fan va tyst den va, låter inte ett piss. Negativa är att den fyller sakta. Citera
a.nilson Postat 12 november 2009 Författare Postat 12 november 2009 Då va man snart hemma. Sitter just nu på tåget. Har fått lite ny inspiration för utseendet på karet. Egypten var helt otroligt att snorkla i, vi hade korallrevet bara 2-3 meter ut i vattnet. Citera
a.nilson Postat 12 november 2009 Författare Postat 12 november 2009 Välkommen till kalla Sverige igen!! Tack tack. kallt e här iallafall, tempskillnad på ca 30grader. Men d e skönt att va hemma igen. Citera
a.nilson Postat 17 november 2009 Författare Postat 17 november 2009 Ska försöka få hit fotografen igen inom dom närmaste dagarna då det var ett tag sen sist. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.