Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat (ändrat)
Säg till när du ska dit så kanske jag hänger på.

Vi kan ju ta hojjarna ner!!!-Tummen upp

det börjar väl snart bli tid. det var ju länge sen vi sågs nu.

Petter du är så välkommen så.

Ändrat av a.nilson
  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Läckra musslor kompis!!

Är säckert ännu finare live!!

Tackar. Du får se dom live nån dag på semestern om inte annat så lär Bengan komma på onsdag- torsdag o ta nya bilder.

Postat
Man får aldrig för mycket av det goda! :)

Man blir ju aldrig riktigt nöjd. Låg o funderade igår på att skaffa ett rent musselkar sen om det finns plats o tid över efter att jag fått igång bläckfisk-karet.

Postat
Man blir ju aldrig riktigt nöjd. Låg o funderade igår på att skaffa ett rent musselkar sen om det finns plats o tid över efter att jag fått igång bläckfisk-karet.

Ja musselkar hade vart nice, men de kostar ju en del :)

Postat
Ja, men det kunde varit riktigt snyggt o coolt.

Tacka givet :). är ju själv riktigt fascinerad av musslorna, men jag vågar mig nog inte på någon ännu, vill ha lite mer kött på benen innan jag tar mig an någon.

Postat
Tacka givet :). är ju själv riktigt fascinerad av musslorna, men jag vågar mig nog inte på någon ännu, vill ha lite mer kött på benen innan jag tar mig an någon.

Det kan ju bli riktigt dyrt om man misslyckas.

Postat

fick reda på igår att mina nya ställningar till karen är klara.=)

nu ska bara akvarierummet oxå bli klart. skulle tro ayy jag kan börja flytta in lite saker i slutet på semestern (ca 3v) o givetvis starta det nya karet så snart det är klart.

bengan fick förhinder idag så det får bli nya bilder på musslorna i nästa vecka.

Postat

Nu börjar huset bli klart, det som saknas nu är köket men det kommer i slutet av nästa vecka o badrums-inredningarna kommer ungefär samma tid. Därefter är det bara det nya karet som ska startas upp innan flytten.

Postat
Spännande! du får starta en tråd om dina kar sen i rummet då jag är i samma planer som dej :) fast lite mer odlings hållet.

För min del är det där jag ska kunna varva ner o ta en öl eller 2, alt en whisky.

• 2 veckor senare...
Postat

bengan va här för nån dag sen o fotoade lite tror bilderna kommer dyka upp här inom kort.

till träffen så har jag börjat fragga lite av min gröna motipora med lila kant, samt den gröna stylophoran (tror jag det är). ska se om jag kan fragga lite fler samt skaffa fraggraster.

• 3 veckor senare...
Postat

När väl flytten blir av så kommer samtliga kirurger att bytas ut. Har bestämt mig för att ändra fiskbeståndet rejält. Skicka pm eller nåt om det är nån som är sugen på dom.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...