a.nilson Postat 22 juli 2010 Författare Postat 22 juli 2010 (ändrat) Säg till när du ska dit så kanske jag hänger på.Vi kan ju ta hojjarna ner!!!det börjar väl snart bli tid. det var ju länge sen vi sågs nu.Petter du är så välkommen så. Ändrat 22 juli 2010 av a.nilson Citera
Freddi Postat 23 juli 2010 Postat 23 juli 2010 Läckra musslor kompis!!Är säckert ännu finare live!! Citera
a.nilson Postat 25 juli 2010 Författare Postat 25 juli 2010 Läckra musslor kompis!!Är säckert ännu finare live!!Tackar. Du får se dom live nån dag på semestern om inte annat så lär Bengan komma på onsdag- torsdag o ta nya bilder. Citera
petrol Postat 25 juli 2010 Postat 25 juli 2010 Säg till när du ska dit så kanske jag hänger på.Vi kan ju ta hojjarna ner!!!Det får vi göra, det är bara en kvart bort med hoj Citera
Nordin Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Jäklar vilka läckra musslor måste jag säga! kanonfina! Citera
a.nilson Postat 26 juli 2010 Författare Postat 26 juli 2010 Jäklar vilka läckra musslor måste jag säga! kanonfina!Tackar. Är själv riktigt nöjd med dom, men det lär nog bli några till ändå. Citera
Nordin Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Tackar. Är själv riktigt nöjd med dom, men det lär nog bli några till ändå. Man får aldrig för mycket av det goda! Citera
a.nilson Postat 26 juli 2010 Författare Postat 26 juli 2010 Man får aldrig för mycket av det goda! Man blir ju aldrig riktigt nöjd. Låg o funderade igår på att skaffa ett rent musselkar sen om det finns plats o tid över efter att jag fått igång bläckfisk-karet. Citera
Nordin Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Man blir ju aldrig riktigt nöjd. Låg o funderade igår på att skaffa ett rent musselkar sen om det finns plats o tid över efter att jag fått igång bläckfisk-karet.Ja musselkar hade vart nice, men de kostar ju en del Citera
a.nilson Postat 26 juli 2010 Författare Postat 26 juli 2010 Ja musselkar hade vart nice, men de kostar ju en del Ja, men det kunde varit riktigt snyggt o coolt. Citera
Nordin Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Ja, men det kunde varit riktigt snyggt o coolt.Tacka givet . är ju själv riktigt fascinerad av musslorna, men jag vågar mig nog inte på någon ännu, vill ha lite mer kött på benen innan jag tar mig an någon. Citera
a.nilson Postat 26 juli 2010 Författare Postat 26 juli 2010 Tacka givet . är ju själv riktigt fascinerad av musslorna, men jag vågar mig nog inte på någon ännu, vill ha lite mer kött på benen innan jag tar mig an någon.Det kan ju bli riktigt dyrt om man misslyckas. Citera
a.nilson Postat 30 juli 2010 Författare Postat 30 juli 2010 fick reda på igår att mina nya ställningar till karen är klara.=)nu ska bara akvarierummet oxå bli klart. skulle tro ayy jag kan börja flytta in lite saker i slutet på semestern (ca 3v) o givetvis starta det nya karet så snart det är klart.bengan fick förhinder idag så det får bli nya bilder på musslorna i nästa vecka. Citera
a.nilson Postat 4 augusti 2010 Författare Postat 4 augusti 2010 Nu börjar huset bli klart, det som saknas nu är köket men det kommer i slutet av nästa vecka o badrums-inredningarna kommer ungefär samma tid. Därefter är det bara det nya karet som ska startas upp innan flytten. Citera
Ricke Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Spännande! du får starta en tråd om dina kar sen i rummet då jag är i samma planer som dej fast lite mer odlings hållet. Citera
a.nilson Postat 5 augusti 2010 Författare Postat 5 augusti 2010 Spännande! du får starta en tråd om dina kar sen i rummet då jag är i samma planer som dej fast lite mer odlings hållet.För min del är det där jag ska kunna varva ner o ta en öl eller 2, alt en whisky. Citera
a.nilson Postat 14 augusti 2010 Författare Postat 14 augusti 2010 bengan va här för nån dag sen o fotoade lite tror bilderna kommer dyka upp här inom kort. till träffen så har jag börjat fragga lite av min gröna motipora med lila kant, samt den gröna stylophoran (tror jag det är). ska se om jag kan fragga lite fler samt skaffa fraggraster. Citera
a.nilson Postat 17 augusti 2010 Författare Postat 17 augusti 2010 Fixat en fragghylla idag. Sitter för stunden på bakrutan o börjar se full ut. Imorgon ska det fraggas mer, får göra mer plats på hyllan då oxå. Citera
Bengan Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Jag var och tog lite fler bilder idag. Bilderna kommer ut imorgon. Citera
Bengan Postat 25 augusti 2010 Postat 25 augusti 2010 Lite bilder, några bra och några mindre bra. Citera
a.nilson Postat 25 augusti 2010 Författare Postat 25 augusti 2010 tack Bengan! så du han ta fler bilder än jag såg. Citera
a.nilson Postat 15 september 2010 Författare Postat 15 september 2010 När väl flytten blir av så kommer samtliga kirurger att bytas ut. Har bestämt mig för att ändra fiskbeståndet rejält. Skicka pm eller nåt om det är nån som är sugen på dom. Citera
a.nilson Postat 15 september 2010 Författare Postat 15 september 2010 Redan fixat kompis!! Alla 4:a? Eller de 2 som stått på önske listan ett tag? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.