Gå till innehåll

Anders nya 718l zeovit Akvarium


a.nilson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Lite bilder som tyvärr inte blev speciellt bra. Jag tog någon helbild också denna gång.

post-2976-14468919752526_thumb.jpg Blastomusslan som har en massa nya huvuden på väg fram.

post-2976-14468919752694_thumb.jpg Anders blå acropora som bara blir större och större.

post-2976-14468919752875_thumb.jpgEn lila acropora

post-2976-14468919753061_thumb.jpgEn riktigt snygg vit och blå acropora. Bilden gör den inte rättvisa.

post-2976-14468919753233_thumb.jpgEtt försök till en djupbild.

post-2976-14468919753423_thumb.jpgEn helbild

post-2976-14468919753739_thumb.jpgVänster sida av karet.

post-2976-14468919753572_thumb.jpgHöger sida av karet. Min favoritdel av Anders snygga kar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är ju smart att vänta med det tills efter flytt skulle det bli mindre eller större i nya huset?

Vet du sagt men kommer inte ihåg :)

jag tänkte skaffa ett kar till. har inte bestämt mig hur stort än men tankarna går mellan 100x100x60 alt 80x80x60 eller liknande. så detta karet kommer vara kvar som huvudkar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du köra lysrör så gör inte det andra karet mindre än 90cm, då får du in 39W perfekt på bredden. :) Det är det enda jag ångrar med mitt kar idag, samt att det hade varit lite större så klart. :ler:

Som sagt så har jag beslutsångest. Vilken belysning har jag inte bestämt mig för ännu. Ska mäta en gång till ikväll eller imorgon så jag kan beställa karet i veckan. Vilken skummare osv har jag inte bestämmt mig för ännu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När du blir trött på Navarchusen så bara hojta till! :)

Fina fiskar!

dessa va så fina att jag inte kunde låta bli fastän jag sagt att jag inte ska ha kejsare igen.

tänkte att den ev ska få bo i det nya karet när det väl kommer igång om den nu skulle få för sig att smaka på koraller..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

själv varit sugen på en kejsare en sån de kallar för angel men e rädd han tar över hela karet o vet ju inte om den käkar upp mina koraller

Kände att jag måste prova iallafall. Tror inte dom rör korallerna om jag lyckas hålla dom mätta med annat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...