Gå till innehåll

Fråga


Rekommenderade inlägg

Har märkt en sak som jag inte vet beror på browser eller SG. När jag publicerat ett inlägg och plötsligen får för mig att ändra så händer det nästan alltid att när jag skickat iväg ändringen så är min redigerbara textruta fortfarande öppen och jag är inte på aktuell sida och kan se mitt inlägg. När jag uppdaterar fönstret så ser jag att inlägget är ändrat men om jag inte uppdaterar fönstret så ser det ut som ändringen inte togs.

Kör IE 8 32 bit och Windows Vista 64 bits

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samma med Safari på Mac, och samma på Zoopet som antagligen använder samma forummjukvara? Så det är helt säkert en bugg i mjukvaran.

Jag testade på Zoopet nyss - och där får jag åtminstone inte nu samma problem. Osäker på hur det varit tidigare.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också noterat denna "feature", vilket betyder att man får klicka en gång på "refresh" på browsern för att uppdatera fönstret. De av er som är inne på andra vBulletin-forum kan ju kolla där och notera vilken version av vBulletin de använder. Kanske är det någon ny version vi behöver uppdatera till framöver?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också noterat denna "feature", vilket betyder att man får klicka en gång på "refresh" på browsern för att uppdatera fönstret. De av er som är inne på andra vBulletin-forum kan ju kolla där och notera vilken version av vBulletin de använder. Kanske är det någon ny version vi behöver uppdatera till framöver?

vBulletin® Version 3.8.1 har Zoopet. Där har jag inga sådana problem i alla fall (testade tidigare i kväll)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...