mr cheezy Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Nice Samuel.Ska hem till småland i helgen och visa upp min nya "fragg" för mina föräldrar Kanske har lite tid över på söndag för att komma förbi och titta på din tank.
Wiking Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Snyggt Samuel, det ser ut att växa bra i 'tassamarkerna'
ballsam Postat 17 augusti 2011 Författare Postat 17 augusti 2011 Nice Samuel.Ska hem till småland i helgen och visa upp min nya "fragg" för mina föräldrar Kanske har lite tid över på söndag för att komma förbi och titta på din tank.Nya fragg? Liten knodd eller? Jobbar dygn och går av söndag morgon. Ev jobbar jag extra på en gocarttävlinh i Växjö på söndagen, men det är inte helt spikat. Är jag bara hemma så är du välkommen. Slå en signal eller skicka ett PM när du vet /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk
ballsam Postat 17 augusti 2011 Författare Postat 17 augusti 2011 Jisses ska bli kul o se det live den 3dje Det ska faktiskt bli kul med en träff. Frugan fnissar lite åt nördnivån på det hela, men det struntar jag i ; )Sent from my iPhone using Tapatalk
freddi36 Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 bilderna på dina knappar och lpser i innlägg #219 är helt klart "vill ha objekt"
Genne Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Tack för senast Samuel.Dina bilder är bra som alltid.Det tog inte många dagar att fylla ut det vänstra hörnet och det jag fick med hem frodas.Om inte tidigare så ses vi den 3/9.
Laggeman Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 Ser lite fullt ut i karet Samuel, lika bra att du packar ner någon Riccordea och mussla till mig också. När blir det dags för utökning?
Tweeny Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 hmmm..jag vill mä komma hem till dig innan träffen. Ska rådfråga mannen om det är ett alternativ.... skrattade lite åt ditt: "Frugan fnissar lite åt nördnivån på det hela, men det struntar jag i ; )"Kim tycker likadant..men det struntar jag med i...jag gillart =)O jag har juh inte sett så mycket live, så jag tycker det är jätteintressant.BTW ditt kar ser jättefint ut =)
Andreas N Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 ruskigt läckra musslor!Du och ditt mussel begär.... Men jag kan inte annat än hålla med..... Fantastiskt fina musslor och koraller.
ballsam Postat 18 augusti 2011 Författare Postat 18 augusti 2011 Tack för allt visat habegär, det värmer och gör skrapsåren i plånboken lite mindre ömma ; ) ..gillar verkligen musslor. Det är en av anledningarna till måtten på nästa kar. Mycket bottenyta och skaplig sikt från ytan. Jag är inge bra på akvariefoto. Lätt att skylla på dåliga objektiv å sånt, men om nån som är på väg till saltträffen känner för det är det välkommet att ta med kamera..Sent from my iPhone using Tapatalk
mr cheezy Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 Nya fragg? Liten knodd eller? Jobbar dygn och går av söndag morgon. Ev jobbar jag extra på en gocarttävlinh i Växjö på söndagen, men det är inte helt spikat. Är jag bara hemma så är du välkommen. Slå en signal eller skicka ett PM när du vet /SamuelSent from my iPhone using Tapatalkjo vist e det knodd.Kanske passar bättre nästa gång jag åker ner annars, men jag slår en pling om jag har tid över på söndag så får jag se om du är hemma eller ej.
ballsam Postat 18 augusti 2011 Författare Postat 18 augusti 2011 Fick reda på idag att det inte blev nåt med gocarten, så det är bara att titta förbi när det passar. Skickar ett pm med nummer om du inte har det /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk
ballsam Postat 25 augusti 2011 Författare Postat 25 augusti 2011 Gav mej på att riva rampen för att byta ut en av ballasterna och plocka in ett styrkort för GHL-styrning av ljuset. Ett hökarövens pill. Kan knappt nåt om sladdar och el och korallenzuchtramper är ruskigt trånga. Som väl var fick jag ihop det hela igen och allt verkar funka. Har haft en ghl profilux II light liggandes ett bra tag i väntan på styrkortet, så det känns kul att äntligen få användning av den. Ska bara försöka lära mej alla funktioner. Inte riktigt kompis med denSent from my iPhone using Tapatalk
ballsam Postat 25 augusti 2011 Författare Postat 25 augusti 2011 Richard i jönköping (vars koraller jag är fodervärd åt) smsade idag å skrev att han kommer förbi å hämtar sina pjäser imorgon. hade hoppats att han fått amnesi å glömt av dom, men det visade sig som tur var vara ett skämt ..så hoppet finns att han glömmer bort dom . Lite trist, men en av musslorna (den på en av de sista bilderna som var minst öppen) kastade in handuken här om dagen. den har inte visat några tendenser till att fästa och har inte slagit ut som dom andra. vet att jag läst att musslor i den storleken är lite känsligare, så det kanske är nåt man får räkna med
Genne Postat 25 augusti 2011 Postat 25 augusti 2011 Du vet att du kan säga till om det spökar med elen.Tråkit med musslan.Om du är orolig för dom andra så kan jag vårda dom åt dig ett par år:W:
ballsam Postat 25 augusti 2011 Författare Postat 25 augusti 2011 Du vet att du kan säga till om det spökar med elen.Tråkit med musslan.Om du är orolig för dom andra så kan jag vårda dom åt dig ett par år:W: tack för erbjudandet om musselvården, men jag avstår ..elen däremot.. att jag inte tänkte på det. nu gick det ju vägen i alla fall, men jag ska ha det i åtanke nästa gång.
ballsam Postat 5 september 2011 Författare Postat 5 september 2011 Körde förbi stigigemla på vägen hem från jobbet. Planen var att hämta hem en euphyllia som Stig har pysslat om några månader, men förutom foder och bikarbonat så råkade det bli en mandarin och en liten rörmask (den billiga sorten).. Sent from my iPhone using Tapatalk
Ricke Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 (ändrat) Lätt hänt med impulsköp hos stig Ändrat 5 september 2011 av Ricke
Genne Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Svårt att låta bli Mandarinen, blev set samma sort som jag har?. Tog du en som gått i karen ett tag och vant sig vid foder?
Rekommenderade inlägg